6 marca 2016

Ranking z lutego

I Miejsce Weroniczkab z 50 punktami zdobytymi w lutym
II Miejsce Mrkapii z 25 punktami zdobytymi w lutym
III Miejsce Alyss123 z 16 punktami zdobytymi w lutym

Weroniczkab otrzymuje 22 pkt- nagroda za pierwsze miejsce w rankingu (min.44pkt)
Mrkapii otrzymuje 11pkt- nagroda za drugie miejsce w rankingu (min.22pkt)
Alyss123 otrzymuje 5pkt- nagroda za trzecie miejsce w rankingu (min. 10pkt)


Punktacja z marca będzie wkrótce uzupełniona.
Nagrody zostaną uzupełnione przy aktualizacji punktów (dodatek do punktów ogólnych)

10 komentarzy:

  1. Gratulację Weroniczkab! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no gratulacje Weroniczkab, Mrkapii no i oczywiście Alyss :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam,że mam aż tyle.xd Z skąd aż tyle się wzięło? :o
    Winszuję pozostałym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniczkab 6(opowiadanie) 24(d) 2(P) 18(post)

      Czyli:
      6 za opowiadanie
      24 za różne konkursy
      2 za pomysły
      18 za różne twoje notki na blog

      Usuń
    2. Nie wiedziałam ,że za pomysły też mam dostać pkt.xd,traktowałam to bardziej jako pomoc,ale ok.xd

      Usuń
    3. Dziękujemy za wsparcie :D

      Miło, że pomagasz bezinteresownie ^^

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej. Również brawa dla Alyss za dobry wynik. :)

    OdpowiedzUsuń