3 marca 2016

Zadanie na rangę-liczenie

Zadanie jest monotonne.

W liście osób, które zdobył punkty:
http://plemie-marzyciele.blogspot.com/p/punktacja.html

Trzeba sprawdzić każdą osobę, czy należy do plemienia. Wiele stron nie jest aktualizowane, więc jedyna aktualna strona do sprawdzenia to:
http://atelier801.com/search

Trzeba być zalogowanym, aby używać.

Osoby trzeba sprawdzić z tabeli i pod :)

Co do punktów to 15

Jednak kto zrobi ma rangę :)

Czas, aż ktoś to zrobi. Można swoją chęć zgłosić w komentarzu lub na mailu.

Limit osób, które mogą wyliczyć: 4
Nagroda: Ranga wyżej + 15 punktów
Czas ostateczny: Do końca marca

12 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Firletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. friletka to egzysx!! uwazaj na nia znajoma

      Usuń
    2. Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

      Usuń
    3. Wezmę pod uwagę :)

      Usuń
    4. Dopiero zauważyłam ten super komentarz B-)
      Znajoma wie jaka jestem, więc założe się, że Firletka nie ma o co się martwic. ;-)

      Usuń
    5. Egzysx, nie wiedziałam XD

      Usuń
  2. Ups, nie napisałam, a wysłałam. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    - Desherinka

    OdpowiedzUsuń