29 września 2014

3 spotkanie klubu

Spotkanie trzecie odbyło się 23 września, kto by się spodziewał, w chatce. Przez pierwszą część mnie nie było, więc włączyłem kod i poprosiłem zaufaną myszkę o screenowanie wszystkich wygranych rund. w środy. Jeżeli komuś nie odpowiadał dzień, w przyszłym miesiącu będzie miał szanse sie odegrać.

Nikomu się nie udało wygrać rundy podczas mojej nieobecności, więc wszystko przeszło w moje ręce, tak jak być powinno. Jednak, wiele to nie zmieniło. Kilka myszek grało, z czego Pancerniki zdecydowanie dominowały nad wszystkimi. Tym razem nawet przyjście Znajomej nic nie dało. Myszki w chatce zebrały się dopiero po zakończeniu towera. Zastanawiam się, co wam nie odpowiada. Od października spotkania będą odbywały się
Tasted

Teraz od Znajomej:

Punkty przyznane na wrzesień:
Tasted  10 (prowadzenie klubu) +3(premia za raporty)
Pancerniki 2(aktywność)
Udubuduuu 1(aktywność)
Krystjanowixd 1(aktywność)
Kaszmirr 1(aktywność) 3(logo)
Victorynka 1(aktywność)
Krystajanxd 1(aktywność)
 Chyba wszyscy

4 komentarze: