8 września 2014

Sydoline odchodzi

Wiadomość przetłumaczona z forum.


"W przeciągu paru miesięcy nastąpi pewna zmiana w Atelier 801: odejdę z ekipy. Ale nie martwcie się, nie będziecie zdani sami na siebie! Nowy Community Manager dołączy do firmy za kilka tygodni. Będziecie mieć wtedy czas, by go poznać. Liczę, że będziecie grzecznymi myszkami i pokażecie dobry obraz naszej społeczności!

Praca dla Atelier 801 była niesamowitym doświadczeniem. Dużo się nauczyłam, zawarłam wiele przyjaźni (z każdą myszką, nawet z trollami!) i zamierzam dołączyć do wyjątkowej myszki w jego kraju. Z wielkim smutkiem przewracam stronę z Transformice, lecz niebawem rozpoczną się dla mnie nowe przygody. Niemniej jednak nie opuszczam gry całkowicie - myślę, że będę się w niej kręcić od czasu do czasu.

Jestem wdzięczna Tigrounette i Melibellule za szansę oraz ich życzliwość każdego dnia. To była wielka przyjemność pracować z Wami. Nigdy nie uda mi się wystarczająco za to podziękować.
Dziękuję załodze Atelier 801 za multum zabawy.
Dziękuję Loukno za pokazanie mi, że istnieje ktoś brzydszy ode mnie (ona).
Dziękuję moderatorom, ukrytym moderatorom, sentinelom, map crew oraz programistom LUA za ich pomoc, zaangażowanie, życzliwość i ich dziwne żarty.
Dziękuję trollom za ich codzienne dyskusje.
Na koniec, nagroda dla najlepszej myszki wędruje do... WSZYSTKICH MYSZEK!"

6 komentarzy:

  1. Szkoda ,że odchodzi. Była znakomitą administratorką zawsze można było na niej polegać :c.
    Weroniczkab

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieee!!!!!!! (płacze)
    ~Klipus

    OdpowiedzUsuń
  3. Sydo odeszła i wszystko runęło w gruzach...;-;. Wracaj do nas ;-;

    OdpowiedzUsuń