17 września 2014

Wieczorek Nightcore i 2 rocznica konta Tasteda.

Niedawno w naszym plemieniu organizowany był wieczorek Nightcore, przez myszkę Muzycznamysz.
Oto jej relacja:

Wieczorek Nightcore rozpoczął się o 20:02. Na pierwszy ogień poszło Take A Hint. Myszki podawały swoje przeboje, niestety kolejka na następne 2 godziny była ustawiona już 10 minut przed rozpoczęciem :\ Niektóre myszki przyszły posłuchać a niektóre posiedzieć w chatce. Jednak już po godzinie zakończyłam ten wieczór, za sprawą jednej myszki... Mam nadzieję, że to co się odbyło spodobało się aktywnym myszkom :)

                                         Trochę słów ode mnie. 
Uczestniczyłam w tym wieczorku. Specjalnie na tą okazję, przygotowałam dla Muzycznamysz rangę "Muzyczna", która mogła odtwarzać muzykę. Odebrałam prawa puszczania Małym Marzycielom, żeby nie było problemów. Na początku było bardzo fajnie, myszki słuchały, tańczyły... co zresztą widać na screenach. Prawdziwa uczta dla fanów Nightcore :D Po przesłuchaniu kilku piosenek, trochę odpoczęliśmy, opadając na fotele za zmęczenia. Niestety, potem coś się popsuło i zabawa zakończyła się zupełnie inaczej niż powinna. Ale i tak uważam, że było fajnie :)


 II ROCZNICA KONTA TASTED'A

Postanowiłam umieścić to w tym poście, żeby nie zaśmiecać bloga nowymi postami. 
Stare zdjęcie Tasted'a.
12 września w godzinach wieczornych, Tasted postanowił urządzić mini-imprezę z okazji jego drugiej rocznicy konta. Na jego prośbę, ustawiłam zieloną mapkę jego autorstwa. Przyszło kilka myszek. Potańczyliśmy, złożyliśmy życzenia solenizantowi i trochę podyskutowaliśmy :) Nie wiem dlaczego, ale puszczana była jedna piosenka w kółko, być może Tasted trochę nam odleciał, albo uwielbia taką muzykę XD Przyglądaliśmy się też jego zielonej kopii, która stała po lewej stronie i świętowała razem z nami.



Sama, trochę się zabawiłam i postanowiłam narysować Tosta. 




Nie mam jakiegoś talentu artystycznego, ale lubię robić niespodzianki i prezenty, nawet jeśli nie jestem do nich przekonana :)
Praca Fiszki dla Tasteda :)



Na koniec, życzę Ci, Toście wszystkiego dobrego, dużo serków i firstów, a szczególnie... żebyś pozostał z Nami jeszcze przez długi, dłuuuuuugi czas :)

7 komentarzy:

  1. Oj, ja mam nadzieje że będe :)
    Narazie nic mnie nie powstrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze XD Dziwnie byłoby bez Cb, ale nw nawet czemu myślę o takich rzeczach ;-;

      Usuń
  2. Widzę , że świetnie się bawiliście ;). Wszystkiego dobrego Tost. Liczę że zostaniesz z nami do 18-stki xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają te fajne chwile ^^
      Dołączam się do ostatniego zdania, choć mnie zapewne już wtedy nie będzie :D

      Usuń
  3. Spełnienia marzeń.
    Szkoda, że mnie nie było. Widzę, że fajnie się bawiliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. >Niektóre myszki przyszły posłuchać a niektóre posiedzieć w chatce. Jednak już po godzinie zakończyłam ten wieczór, za sprawą jednej myszki...
    Huh, Saj przyszła i tyle (:
    W każdym razie było fajnie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co dobrego Tasted!
    Czyli brak lagów, bugów oraz dużo szczęścia xD

    OdpowiedzUsuń