9 września 2014

Ślub Weroniczkab i Gurglee

Uroczystości ślubne odbyły się 6 września, około godziny 19. Zaplanowane na utility, powitały wielu gości. Wśród nich była młoda para, ubrana odświętnie, czekająca na moje przemowy XD Doszłam do wniosku, że nie znam się zbyt na ślubach, więc strzeliłam jakąś formułkę kościelną, a myszki powiedziały sobie głośne "TAK". Goście
zarówno ze strony Weroniczki jak i Gurglee trochę namieszali, więc odbyła się mała kłótnia z moim udziałem. Po uroczystości zaślubin odbyła się impreza. Na mapce jednej z Marzycielek mogliśmy podziwiać klimaty dyskotekowe jak i tort oraz inne atrakcje. Poprosiłam też nowe małżeństwo, aby ustawili się do zdjęcia :) Chwilę pobawiłam się razem z gośćmi, a potem opuściłam wesele. Nie wiem co się dalej działo, ale mam nadzieję, że to był wspaniały dzień dla młodej pary.



Zdjęcia robione w trakcie
ślubu :) ->
Życzę cudownej, wspólnej gry nowożeńcom :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i przepraszam za nieobecność :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało :). Było wspaniale i dziękuję wszystkim za to ,że mi pomogliście. Dziękuję Marzenie :) ,a szczególnie Fiszce za pomoc ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha fiszka pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, że rola księdza nie pasuje do mnie, ale cóż... obowiązki wzywały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasuje ! :) dobrze ci to wyszło :D

      Usuń