7 września 2014

Top Mysz!

Hej :)
Przez sporo czasu nie było tego konkursu, został on jednak przywrócony razem z rokiem szkolnym.

Wczoraj, ok. godziny 17:10, w chatce plemiennej Marzycieli zorganizowałam Top Mysz, za poleceniem Marzenie, której coś wypadło. Myszek było na początku ok. 18, ale potem niektórzy musieli iść, więc zostało nas ok. 15. W skład jury wchodziłam ja oraz Sukisorra. Pojawiły się też osoby spoza plemienia, które przyglądały się konkursowi. Kategorie, które były: Liść, Jesień oraz Uczeń.

Uczestnicy (kolejność przypadkowa):
  1. Kocisaw
  2. Victorynka
  3. Udubuduuu
  4. Lessixd
  5. Limsowyl
  6. Gigisiek
  7. Lolincja
  8. Tasted
  9. Szaramysia
  10. Perseja
  11. Krystianxd
  12. Grzechulo
  13. Serigorro

Myszki na podium:

3 MIEJSCE: Gigisiek

2 MIEJSCE: Victorynka


 ZWYCIĘZCĄ, KTÓRY ZAJĄŁ 1 MIEJSCE JEST: Grzechulo


Zdjęcie grupowe:


Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :) Ubieraliście się ładnie i kreatywnie. Zwycięzca zostanie umieszczony na blogu w widocznym miejscu i będzie mógł sędziować w następnym Top Mysz ;-)

4 komentarze:

  1. Dziękuję jeszcze raz Fiszka za organizację ;D Świetnie się spisałaś.
    Widzę, że świetnie się bawiliście. Przywracam na stałe Top Mysz, bo pokazaliście ile radości wam ono sprawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w czymś innym się spisała ;)

      Usuń
  2. Świetnie się bawiłam ;). Moje pierwsze Top Mysz było świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje, że wygrałam. Nie spodziewałam się tego, że zajmę 3 miejsce ^_^

    OdpowiedzUsuń