18 lutego 2015

Narzędzie odkrywcy

Każdy inaczej wyobraża sobie to kim jest właściwie odkrywca, czego potrzebuje do odkrywania. Zobaczycie, że niekiedy myszki myślą podobnie :)
Prace:
Lemoneye

Lessixd

Netwka

Omoroz

Wojzaml

Zuziaxa

Opis Narzędzia od Zuziaxa: No więc, moja myszka, jest wyposażona w ogólnie dwa takie magiczne narzędzia! Pierwszy, to kilof wykuwany przez samego mistrza kowalstwa, elfa Helfiora. Jest on zrobiony, z najmocniejszego i najcenniejszego minerału. Drugi, to naszyjnik "Gakhan" wykuty z minerału, który świeci w ciemnościach. Wiesz, żeby myszka bez trzymania latarki, mogła sobie w spokoju kopać i wydobywać! :) - Dodatkowy punkt za opis ;)

Ma jeszcze ona, takie drobnostki jak lina i malutki nożyk, ale to nie ważne :D

Zwycięzca:


Wojnalik.
 Uważam, że lupa to narzędzie dla każdego odkrywcy. Nawet tego małego. To chyba jedno z pierwszych narzędzi, które używa się do odkrywania. Dlatego też od razu wybrałam tę pracę jako zwycięzcę.
Aha i urzekła mnie mrówka :)



 Dziękuję za tak liczne oddanie prac :)
Ps Jeśli ktoś nie widzi swojej pracy, nic straconego, może ją dosłać na moją pocztę. Ja odebrałam wszystkie prace, ale niestety niekiedy prace od was nie dochodzą. Śmiało wyślijcie jeszcze raz :)

12 komentarzy:

  1. Zgłaszam sprzeciw.
    Pies to nie narzędzie... to żywa istota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy przeczytałaś, ale na obrazku specjalnie napisałam POMOCNIK odkrywcy...-.- Lemoneye ;)

      Usuń
    2. Tytuł konkursu wskazuje jasno na NARZĘDZIE.

      To tylko sprzeciw, a punkty i tak dostaniesz...

      Usuń
    3. hej, tu nawet nie chodzi o punkty. po prostu jest to moja interpretacja. dla mnie to bylo coj .. że tak powiem co jest potrzebne do odkrywania. ;)

      Usuń
    4. Chyba mam pomysł na kolejny konkurs xD

      Tylko nie dziw się mojemu sprzeciwowi, jak widzę tytuł narzędzie, a niżej zwierzaka... w szczególności, że komuś odradzałam lamę jako narzędzie.

      Usuń
    5. Jasne, że cię rozumiem. ;)
      P.S. Lama? Serio? xD Pomysłowe xDD

      Usuń
  2. dzięki :)

    ~Wojnalik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Praca!
    Najlepsza Wojnalika :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem ze sie czepiam >.< (tja nie zwracaj ywagi ja zawsze sie czepiam XD) ale rodzaj żeńscki wymienia sie inaczej w moim przypadku Wojnaliki XDD tja taki mały szczeguł ;)

    ~Wojnalik

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde dałam z mojego brata konta XDDD sorka :/

    OdpowiedzUsuń