27 lutego 2015

Teleturniej Mądra Myszka

Cześć myszki!,
Mam zaszczyt zaprosić was na teleturniej "Mądrej Myszki" ,która odbędzie się 28 Lutego o godzinie 18:00 w Marzycielach. Nagrodzone są tylko trzy miejsca. W tym specjalną niespodzianką dla wszystkich Marzycieli i sojuszników jest wizyta Mrkapiego oraz nagrodzenie przez niego zwycięzcy, który zajmie pierwsze miejsce. Nagrodą jest mapa zrobiona przez Mrkapiego ,oczywiście myszka  zwycięska może zamówić  specjalną mapę (może to być mapa urodzinowa, z  swoim portretem myszki w tfm) itp. Dla dwóch pozostałych myszek nagrodą jest rysunek ,również na zamówienie u Eliise z Marzycieli.  W teleturnieju musicie odpowiedzieć na kilka pytań związanych z transformice i z życiem realnym (czyli np. Jaka jest stolica Polski? ,jakie są dwie nowe umiejętności).  Z twych dwóch kategorii będzie po 10 pytań ,ale uwaga prawidłowe odpowiedzi będą miała zapisane u siebie. Muszą być one takie same jak ja mam , zgodnie z treścią.  Przeliczać punkty będzie inna myszka, jaka?. To dopiero zdradzę na teleturnieju. Myszka ,która źle odpowie będzie miała wyzwanie od myszki ,która będzie przeliczać punkty (wyzwanie np. tańcz przez minutę). Serdecznie zapraszam wszystkie myszki z Marzycieli oraz naszych sojuszników.
Od Weroniczkib

6 komentarzy:

  1. Jest trzydzieści nowych umiejętności, nie dwie.
    Strzelam, że sporo osób będzie miało full pkt, bo będzie można sprawdzać odpowiedzi w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, co organizatorka na to wymyśli, ale możliwe, że będą rundy dodatkowe xD

      Usuń
    2. Ale tu chodzi o dwie nowe drzewka umiejętności. Specjalnie tak napisałam bo to podchwytliwe pytanie ^^

      Usuń
    3. Podchwytliwość podchwytliwością ale pytanie trzeba pisać z sensem :/

      Usuń
  2. pół godziny próbowałam się zalogować na tfm >.< !#@!@#! taka fajna gra mnie omineła ;c powiedzcie, ze Wy też tak mieliście i ja przekładamy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Info ode mnie: teleturniej się odbył od18:30 byłam do 19:20. Potem wyszłam z gry. Pytania i odp. przekazałam Deshirence ,a przeliczał punkty Kailef. Meli po 1 h komu innemu znowu przekazac temu kto nie brał udziału. Anonimie nie martw się. Za miesiąc będzie może następny. Bardzo dużo myszkom się spodobał pomysł. Więc będzie co miesiąc lub dwa taki teleturniej. Nie było połowy myszek. Nie chciałam przekładać dlatego dzisiaj był. Piszę z tableta.

    OdpowiedzUsuń