23 lutego 2015

Tower XIII i XIV

Tasted napisał:
Najpierw starszy.
 
A więc, myszki, znienawidzicie mnie XD
Musiałem szybko zejść z komputera, i nie zapisałem żadnych zdjęć z towera z 4-tego lutego >.<
Niestety, to znaczy, że nie pamiętam, kto zdobył punkty. Pamiętam że dałem 4 punkty, więc na bogato. Wydaje mi się, że punkt zdobyły Misicy i Aniuschan, ALE MOGĘ SIĘ MYLIĆ. Proszę pokrzywdzonych o zgłaszanie się w komentarzach. Powiem jeszcze, że byłby to największy tower w historii, gdyby nie...
 
 
I tak płynnie przeszliśmy do aktualniejszego towera, z którego mam zdjęcia, na którym była horda myszy, i na którym znowu rozdałem mnóstwo punktów XD
Na dzisiejszym towerze liczba myszek dochodziła do 12 myszek, co jednak dla mice tower jest rekordem. Zapamiętajcie ten dzień, kiedy rozdałem mnóstwo punktów, alpaki królowały przez całą godzinę, a każdy wszedł do chatki chociażby na chwilę.
 
Punkty dostały: Aniuschan, Kaszmirr, Omoroz i Wojnalik.

3 komentarze:

  1. Wydaje mi się że Cesinek zdobył ale też mogę się mylić XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. W środy o 17, ale sam nie wiem czy dziś będzie. Mój internet spłatał mi figla i się skończył. Ledwo chodzi.

      Usuń