9 lutego 2015

Wyniki map bc

Nie siedzę tak często na bc, więc niekiedy się natrudziłam aby przejść... o ile przeszłam xD
Screeny mi się pokasowały, więc później robiłam je na szybko.
Nie jestem specem w bc, więc miejsca dałam tak jak mi się wydawało za słuszne ^^"

Autor: Wojnalik
Autor: Wojnalik
Wysłała po terminie, ale i tak pokaże.
Miejsca ta mapa nie zajmuje.






Autor: Binor

Autor: Binor
Mapa  nie jest aż tak trudna, ale osoby mogą się natrudzić, aby ją przejść

Autor: Czekoladaxs






Autor: Czekoladaxs
Mapa jest banalna... chyba autor ustawił źle ser, bo niektóre elementy mapy można z łatwością ominąć.
Autor: Mikumaly


Autor Mikumaly:
Mapa jest trudniejsza, należy do typowo trudnych map na bc.
Niestety jej nie przeszłam, ale z marzycieli zrobiła to Wojnalik, stąd przekonanie, że da się przejść. Mapa jest dopracowana.
Autor: Pancerniki
Jednak czas przejścia jest dłuższy
Autor: Pancerniki





Autor: Pancerniki
Osoba nie mogła się zdecydować, która wersja bc.
Mapy mają podobne przejście. Jednak nie wiem po co na górze jest kawałek lawy.

Czas na przydzielenie miejsc ^^"
W sumie nie jestem pewna komu jakie miejsce przydzielić, osoby dobrze się spisały robiąc mapy.
Wybór wahał się między Pancerniki, Binor, a Mikumaly(Mysia Norka)
1. Binor czas przejścia mapy zadecydował ^^"
2. Mikumaly świetna mapa na bc
3. Pancerniki

Gratuluję wszystkim uczestnikom :)
Osoby mogą spróbować napisać z mapcrew.

Pancerniki zgarnia 7pkt za konkurs, Czekoladaxs 5pkt i Wojnalik 5pkt
Binor nie zbiera punktów, a Mikumaly jest z innego plemienia ;)

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w tym konkursie :)

8 komentarzy:

  1. Gratulacje Binor ! :)
    Robiąc moją mapę, kierowałem się znajomością przeszkód występujących w mapach typu Bootcamp. Chciałem się zmieścić w przedziale czasowym wynoszącym około 60-80 sekund, co też mi się udało. Nie mniej jednak dziękuje za takie miejsce, jest to dla mnie świetna wiadomość, kolejny "prezent" na moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xD. Ale jakoś spodziewałem się 2-3 miejsca D:

      Usuń
    2. Swoją drogą muszę zobaczyć tę mapę w grze, bo na pierwszy rzut oka wygląda jakby dało się ominąć sporą część przeszkód, ale nic nie mówię dopóki nie sprawdzę.

      Usuń
    3. Dajesz :) Może następnym razem zrobię porządniej wykonany konkurs i będę wpisywać za co oceniam, tak aby twórcy się przygotowali xD

      Jednak w trójkę sobie świetnie poradziliście :)

      Usuń
    4. Tak jak myślałem, udało mi się przejść bez żadnego TJ, ani nawet WJ (oprócz samego początku mapy). Mam screeny, więc jak ktoś coś, to mogę pokazać :D

      Usuń
    5. W grze możesz pokazać ;)

      Przecież mogłam się pomylić za co z góry już przepraszam ^^"

      Usuń
  2. Kawałek lawy na górze potrafi wywalić w dół jeśli myszka źle się wybije z tego słupa pośrodku mapy. :) Najwyraźniej moja mapa jest zbyt trudna, bo ja ją przechodziłem w około 40s, więc jeśli ,,czas przejścia mapy zadecydował", to pewnie znaczy, że nikomu się nie udało przejść mojej w minutę D:

    OdpowiedzUsuń
  3. O czyli wtedy były oceniane mapy bc a ja myslalem ze tak poprostu je puszczasz xD Żadnej z nich nie przeszlem xD

    Krolbuli z Trawiastych

    OdpowiedzUsuń