17 lutego 2015

Walentynki w plemieniu

Opis Weroniczkab:
Wszystko zaczęło się od zwiedzania map miłosnych. 
Oczywiście zwiedzanie nastąpiło przed
walentynkami, które miały się odbyć o 18. Dokładna godzina to 17:54. Większość myszek miała problem z przejściem mapy, na której były dwie osoby trzymające się za ręce. Potem, po zwiedzaniu, odbyło się niedługie przedstawienie. Ja byłam Julią, Romeo - Wojzaml i Wojnalik starą czarownicą. Musiałam biegnąć na alpejską górę, po lekarstwo, dla Romea, ponieważ zasnął w głęboki sen i i tylko ten lek był nową nadzieją na wybudzenie go. No i się wybudził oraz stara wiedźma mnie zamknęła w wieży xD.  Romeo mnie uwolnił i uciekaliśmy i tak się te przedstawienie zakończyło. Po przedstawieniu włączono moją mapę "tunel miłości". Jazda była bardzo szybka. Ale była krótko. 

Pięcioro, bądź sześcioro szamanów nie mogło dać sobie rady z tym, że trzeba było zdążyć dać deski , dlatego, że na tym, czym się jeździło było z lodu. Później włączyłam specjalną mapę na przesłuchania sketchu miłosnego. W Większości myszy nie brały udziału. Z czego 8 lub 9 brało udział. Była jedna grupa, w której kapitanem został szaman plemienny naszego plemienia - Fiszka . Ich sketch był zdumiewający. Wygrała drużyna Fiszki co było pewne :D. Sketch miłosny naszych zwycięzców odbywał się na mapie kościelnej i przedstawiał, o ile się nie mylę, ślub myszek. 

Później zagraliśmy w deathmach, gra nie była długa, ponieważ Grey chciała mapę swojej zupy. Rozmawialiśmy jeszcze wcześniej przed sketchem o miłości. Okazało się, że bardzo dużo osób lubi miłość i walentynki. Dzień zakończył się moim wyjściem z gry. Akurat, gdy wychodziłam Fiszka włączyła mapę Grey i wszyscy kąpali się w zupie :D. Potem już nie mam pojęcia co się działo, gdyż wyszłam z gry o równej 19. Moim zdaniem walentynki  udały się, jak na około 30 osób, które były w tym dniu. Cieszę się, że była aż taka duża ilość osób. Dobrze się bawiłam i jeszcze bardzo dziękuję.  
Pisała dla was: Weroniczkab                                               

Dalsza część od Fiszki:
Po pewnym czasie zostałam z tym sama. Myszy było ok. 30 i nie potrafiłam sobie z nimi sama poradzić. Nie obeszło się bez Szlabanów i fochów Marzycieli. Nie każdemu pasowało co robię, ale większość była chyba choć troszkę zadowolona. Na początek musiałam puścić kilka map, tematycznie o walentynkach, bo nie szło robić nic w spamie. Potem znalazłam LUA na śluby XD Zaczęła się zabawa z fikcyjnymi małżeństwami. Marzyciele nalegali też na włączenie kilku ich mapek, co zrobiłam, ale chyba niektóre pominęłam :D Odbyła się też jakaś kłótnia na czacie plemiennym z udziałem kilku Marzycielek, ale nawet nie wiedziałam o co chodzi... Byłam pochłonięta organizacją "dość kiepskich" Walentynek ;/ Później myszy było mniej, ulżyło mi, gdy liczba spadła do 20. Było o wiele lepiej, nie było żadnych zamieszań i spamu.

Gdy uznałam, że pora kończyć (ok.20:00) włączyłam mapkę walentynkową, ale Su zmieniła ją na moją chatkę XD Osoby, które zostały, włączyły sobie muzykę i była jakaś mini-imprezka.

Na koniec chciałabym wszystkich przeprosić, bo jak zostałam z tym sama - to trochę nie wypaliło. Nie organizowałam jeszcze plemiennego wydarzenia z trzydziestoma myszami i było na prawdę ciężko. Mam nadzieję, że rozumiecie i się nie gniewacie :) To było tak spontanicznie, nie miałam nic przygotowanie i nie myślałam, że będę musiała sama organizować dalszą część XD Jednak myślę, że następnym razem będzie lepiej.
 * Chciałabym też podziękować Desherince za dodatkowe screeny :)

2 komentarze:

  1. Fajnie było według mnie nie ma nic lepszego niż walentynki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fisia, nie zostałaś sama, ja tam byłem ;-;
    /Pance

    OdpowiedzUsuń