2 lutego 2015

Ranking styczeń 2015

Aktualizacja punktów była późno... bo dzisiaj ^^"
Info na jutro: Sukisorra organizuje jutro trening (nie wiem o której)

Właściwa treść:

I miejsce Omoroz z 44pkt zdobytymi w styczniu
II miejsce Wojnalik z 21pkt zdobytymi w styczniu
III miejsce Tasted z 20pkt zdobytymi w syczniu

Omoroz szukałam tych 4 punktów, jedna z marzycielek zgłaszając swój udział w konkursie, pokazała mi ostatni konkurs sojuszniczy w którym brałaś udział.
Premia punktowa: Omoroz 22pkt... niestety Wojnalik zabrakło jednego punku, którego nie doszukałam :( więc 5pkt i Tasted 5pkt

Nową rangę dostaje:
Omoroz bujający w obłokach


W razie co, punkty możecie podbić robiąc imprezy, eventy, biorąc udział w konkursach (marzycieli, sojuszników), pisząc o ciekawostkach których nie było na blogu.

Możliwe, że niedługo zaktualizuję za co można dostać punkty ^^"

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim! Omoroz szczególnie się starała .3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kapi, Lessi :33
    Yay *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko czy można dostać pkt za prowadzenie klubu?
    -Wojzaml

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jeśli będzie się wysyłać mi na pocztę raporty ze spotkań (czyli opis +minimum 1 screen)

      Usuń
  4. Mam pytanie jak iść na taki room na transformice żeby była mapa z np. nekodancer albo jakaś z eventu ? Proszę o odpowiedż :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chatka plemienna- potrzebny jest do tego specjalny skrypt lua

      Usuń