17 lipca 2015

Big Art Marzycieli

(Duży rysunek z wszystkimi zamówionymi myszkami)

W grze mnie nie ma, ale czasami coś narysuje. Plemie ma już tyle lat, że warto w końcu narysować big Arta. Nie idzie mi zabranie się za to, dlatego potrzebuję waszej pomocy. Otwieram requesty dla marzycieli. Można zamówić u mnie myszkę.

Przykład:




Kilka warunków:
- musi być z marzycieli. Nie będę rysować osób z poza plemienia, nawet sojuszników. Robię wyjątek dla osób z No chyba nie i starych marzycieli, którzy u nas kiedyś działali.
- wypełniony pełny formularz. „Zdaje się na ciebie” – odpada. Mi chodzi o pomoc, a nie męczenie mnie.
- nie popędzać mnie. Rysuje w swoim czasie. Nie patrzę kto pierwszy zamówił. Rysuję najpierw starszych marzycieli, a potem pozostałych. Na końcu rysuje najnowszych marzycieli. Bez obrazy, ale nie wiem czy długo będziecie w plemieniu.

Formularz
Nick:
Płeć:
Wiek: (w sensie młody, stary, średni, dziecko)
Screen: (zastanówcie się dokładnie nad swoim wyglądem, wiem, że większość zmienia wygląd, a ten który będzie mi podany zostaje na stałe)
Kolor oczu:
Poza: (bez wymyślnych)
Z kim: można samemu lub z kimś. Słyszałam o stworzonych rodzinach w marzycielach.

Możecie podawać pomysły na scenerie do Big arta. Wszystkie myszki będę rysować bez tła, a potem dokleje do stworzonego. Niestety nie mam pomysłu na scenerie, zobaczę co wymyślicie.

Jeśli wykonam zamówienie możecie śmiało korzystać z rysunku.  Mogę odmówić wykonania. Zastrzegam sobie prawo do tego.

Przyjęte zamówienia: Kailef, Zuziaxa
Wykonane prace (będą się pojawiać na blogu klubu Rosa):

Formularze wysyłać na natchnienie@vp.pl  lub zostawić w komentarzu (zdjęcia wtedy ze strony imgur.com)

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :)
    Sama podeślę ci formularz, bo fajnie znaleźć się z wszystkimi na rysunku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdybyś nie wysłała i tak bym cię narysowała. Tylko wtedy bym sama wszystko wybrała.
      Jednak poczekam na formularz.

      Usuń
  2. Natchnienie, aż dziwie się, że się podejmujesz dużego artu ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem będę robić po kolei myszki. Zobaczymy jak wyjdzie.

      Usuń
  3. Ja wyślę formularzyk jutro ^^
    Popieram pomysł.
    Powodzenia! C:
    ~ Wojnalik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się. Na forum poinformujcie o Big Arcie, bo mam dopiero dwa formularze wysłane.

      Usuń
    2. To ja ci wyślę na skrzynkę forumową :)
      ~Wojna

      Usuń
    3. Pisałam kilka razy, że mi forum nie działa. Nie wysyłać tam.

      Usuń