23 lipca 2015

Informacje

  1. pojawiła się odznaka za hełm za 4001 serów, jak ktoś chce zobaczyć większość odznak
  2. Praktykanci mają odpowiedzieć na wiadomość z forum- czy w ogóle się podejmują
  3.  ask.fm/MarzycieleTFM <--Jedna z marzycielek postawiła odpowiadać na wasze pytania.
  4. O czym chcecie posty? Na co mamy zwrócić uwagę? Czego chcecie więcej?
  5. Możecie się w komentarzach pochwalić selfie- najciekawsze mogą się pojawić na forum
  6. Kingdom of Otaku zaprasza Marzycieli na Wieczór Vocaloidów, który odbędzie się 26. lipca od godziny 19 do 20 w chatce plemiennej KoO.

    Ogranizatorami są Yurochimi oraz Semarii; zapewniana dobra zabawa i przyjemne towarzystwo.



2 komentarze:

  1. Ja bym chciała więcej ''top mysz'' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Selfie moje i Angelccii jak Angela patrzy mi w ekhem.. Zadek a ja piekę piankę jak niby nigdy nic c: (selfie jest na moim profilu na forum niestety narazie go nie wstawie bo jestem na fonie :d)

    OdpowiedzUsuń