11 lipca 2015

Przerwanie sojuszy

 Sprawa pierwsza:
Przerywam sojusz z Wyzwolicielami
Dowiedziałam się, że Youseksiak, gracz odpowiedzialny za kontakt międzyplemienny odszedł. Wódz nie poinformował mnie o niczym- w ogóle nie mam z nim kontaktu stałego.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany

Sprawa druga:
Przerywam sojusz z Domek dla myszek
Proszę nie mylić z Klubem dla myszek. Od dawna nie mieliśmy kontaktu z tym plemieniem. Obawiam się, że przestało być aktywne.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany

Sprawa trzecia:
Przerywam sojusz z Mysia norkaa
To formalność- wódz plemienia dawno odszedł, a plemię samoistnie funkcjonuje pewnie. Sam dawny wódz może wznowić sojusz.
 Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany

Sprawa czwarta:
Przerywam sojusz z Wolf's Cave
 Od dawna nie mieliśmy kontaktu z tym plemieniem. Obawiam się, że przestało być aktywne.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany

Sprawa piąta:
Przerywam sojusz z World of Ponies
 Od dawna nie mieliśmy kontaktu z tym plemieniem. Obawiam się, że przestało być aktywne.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany 

Sprawa  szósta:
Przerywa sojusz z Czarodziejami
Wódz odszedł, a z resztą nie mamy kontaktu.
Werdykt:
Sojusz zostaje przerwany

W razie wątpliwości
No chyba nie to jedyne plemię, gdzie nazwa sojusz jest umowna.
Typ trawiasty- mam dobry kontakt z wodzem, a vice można się dogadać. Plemię bardziej nastawione na zbieranie serów.
Cis0wianka- w sumie to nie wiem.... Postanowieniem Marzenie, sojusz zerwany
Odkrywcy- zapraszają na imprezy i na odwrót- jest wymiana pomysłami
Klub dla myszek- staranie się wspólnych imprez międzyplemiennych
Kingdom of Otaku- otwarci na pomysły i organizacje, słaby kontakt, ale tutaj wszystko do nadrobienia

14 komentarzy:

  1. liberr odeszła z carodziejów? wróci do marzycieli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lib wróci do Czarodziejów, pisała o tym na plemiennej blogu
      ~Plsarapl (Czarodzieje)

      Usuń
  2. Wo, dużo tych 'sojuszy' zerwano
    ~klipek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak możesz nie wiedzieć nic o Cisowiance. Praktycznie rzadko już urządzam zabawy teraz mam czas na podbudowę plemienia. Zajęliśmy się innym sojusznikiem, ale co jakiś czas zapraszamy Marzycieli na jakąś atrakcje czy cuś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zero kontaktu mailowego. Od innych sojuszy mamy informacje :)

      Usuń
    2. Ja nie mam czasu na email, bardziej stawiam na kontakt przez forum lub grę. Na email wchodzę co tydzień aby sprawdzić czy są prace na konkursy blogowe i to tyle.

      Usuń
    3. Na forum też nie mam od ciebie wiadomości.

      Usuń
    4. Bo nie potrzebuje aby je wysłać? Co mam wysłać cześć i hej. Poza tym wy też moglibyście sami się czasem z siebie odezwać. Bo wygląda na to, że to plemiona mają sojusz z Marzycielami, ale Marzyciele już tych sojuszy nie mają, bo o nie nie dbają. A ja mam i tak zbyt dużo na głowie, kontaktuje się z myszkami z Marzycieli gdy są online.

      Usuń
    5. Masz rację to plemiona mają sojusz z nami, my o żaden sojusz nie prosiłyśmy :)
      Siedzisz sporo na forum i ciężko napisać, że coś się odbywa? Kiepska organizacja czasu, ale nie będę na ten temat dyskutować.

      Usuń
    6. Skoro nie prosiłyśmy to chyba na sojuszach wam raczej nie zależy. Jeżeli się zgadzacie na sojusz to też musicie podejmować kroki co do niego. Wasze plemię istnieje tak długo, a takiej drobnostki nie potrafisz dopilnować? To powinnaś akurat wiedzieć.
      A skąd możesz wiedzieć ile ja siedzę na forum? Mogę siedzieć nawet cały dzień, a Ciebie to obchodzić nie powinno.

      Usuń
    7. Widzę niepotrzebną kłótnie pod postem. Wysłałam na forum wiadomość, bo maila nie mam.
      Nie wiem czy trafiłam z jednym z twoich kont, bo inne miały bana. Wysłałam wiadomość na Bankegzysx- o ile jest aktywne lub możesz go jeszcze używać.

      Nawet nie wiem jak się z Tobą kontaktować, bo niczego nie podałaś ._.

      Usuń
    8. Masz rację Znajoma, to niepotrzebna kłótnia. Zrywam sojusz.

      Usuń
  4. Powodzenia w dalszej współpracy :)
    ~Serigorro

    OdpowiedzUsuń