1 lipca 2015

Podsumowanie punktowe z czerwca

Ranking dam, kiedy indziej- za kilka dni- proszę nie upominać się o rangę do czasu pojawienia się postu z rankingiem.
Punkty z forum, za aktywność (jak wyciągnę od Marzenie kogo spisała), minikonkursy i inne będą później doliczone w rankingu- po podliczeniu pojawią się punkty w tabeli.

To od początku organizatorzy danych dni:

Wiadomo, że zawsze wypadną jakieś dni- u nas nie było trzech- przynajmniej z raportami i screeami
Liczba dni:
Chaikall: 11
Weroniczkab:8
...: 3
Znajoma,Mesmera: 2
Wojnalik, Kailef, Natchnienie, Desherinka, Marzenie:1

Punkty za dni:
Chaikall 150punktów
Weroniczkab: 95punktów
Wojnalik: 8pkt (no za brak screenów ;-;)
Kailef: 14pkt
Desherinka:3pkt(spostrzeżenie Chaikalla)

Mam nadzieję, że wam odpowiada.

9 komentarzy:

  1. W tym roku mało dni zrobiłam xD
    Może to lepiej? Przynajmniej niektóre osoby mają mnóstwo punktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odpowiada tylko to że Desherinka swój dzień organizowała ledwo 5 minut i zdążyła puscić jedną mapkę, wszystkim zajeła sie Marzenie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no racja, ja urządzałam za nią dzień :)

      Usuń
    2. Sorry, że tak nie w temacie, ale możecie przekazać ode mnie Wszystkiego Najlepszego dla Natchnienie z okazji rocznicy konta? :)

      Usuń
    3. No niestety, platforma społecznościowa mnie nie lubi :( Ale przynajmniej dostałam te 3 punkty :)

      -Desherinka (wieczna pesymistka)

      Usuń
  3. woo mam dużo pkt. :DD Chai ty też gratulaje Chai

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z dni był super. Nawet jak któregoś nie było to i tak myszki potrofiły sb zorganizować czas. ŚWIETNY POMYSŁ Z TYMI DNIAMI :D

    OdpowiedzUsuń