9 lipca 2015

Dzień Niepodległości w USA

Od Znajomej:
Zagadka, jaką łapówkę bierze Fiszka? ;-;

 Piszcie w komentarzach
Opublikowałam wcześniej przygotowany post xD

 Od Wojzaml
Administratorzy gry zorganizowali nowy event! Jest on o dniu niepodległości w USA który obchodzony jest 4 lipca. Na mapie eventowej można zdobyć title dość łatwym sposobem. Sposoby są różne ale ja podam jeden z najkrótszych.Oto wskazówka jak zdobyć title "Patriotic" (czyli patriota) na mapie eventowej.
1. Podchodzimy do fajerwerek z lewej strony mapy i klikamy spację aż wystrzelą*
2.Idziemy do schodka z flagą usa
3.Stajemy na nim.
4.Wpisujemy /f usa
5. i masz title Patriotic :)
​*Nie siedź za długo przy fajerwerkach bo kombinacja nie zadziała.
Dodatkowo jest układanka którą można złożyć( co też jest sposobem na title)
klikając na księge mysiej statuy wolności. Jednak nie zabardzo znam sposób aby dostać to title poprzez składanie układanki.
To tyle jeśli chodzi o ten event (ja też długo się męczyłem żeby zdobyć ten tytuł ale w końcu zdobyłem :P)
-Wojzaml :P

8 komentarzy:

  1. Fajny poradnik :)
    ~ Wojnalik

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniuschan przekupuje (handlarka z Antarktydy) Fiszkę złowionymi rybami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Fiszka bierze naleśniki, ze względu na rozmowę po prawej stronie. >,>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo, udało ci się zgadnąć XD

      Usuń
    2. Teraz pytanie za co jest zapłata? xD

      Usuń
    3. Aby Fiszka się przyłączyła Xd?
      #wojna

      Usuń
  4. Teraz osoby, które nie mają tego tytułu mogą poczekać już tylko na mapę i zrobić wszystko zgodnie z instrukcją :))

    OdpowiedzUsuń