15 lipca 2015

Spóźnione informacje- nicki i konkurs cosplay

I Informacja
1.07.15 o 18:27 został na forum ogłoszony konkurs z przebieraniem się na myszy
"Macie czas do 1 września na nadesłanie nam swoich zgłoszeń!

Wyślijcie nam swoje zdjęcia w formacie .jpg lub .png na adres concours@atelier801.com
(...)

- 1 miejsce: Pluszak Transformice i 5 przypinek Transformice!
- 2 miejsce: Koszulka Transformice i 5 przypinek Transformice!
- 3 miejsce: Podkładka pod mysz Transformice i 5 przypinek Transformice!"


>>Link<<
II Informacja 
30 czerwca 2015 o 14:56 była informacja o zmianie nicków
Już teraz można wprowadzać cyfry do nicków
Dodatkowo będzie można zmienić swój nick, ale to jeszcze jest niedostępne.
Wspominają też coś o podkreśleniach w nickach- czy to wprowadzą ten znak "_"? To okaże się w czasie.

III Informacja
Marzyciele nie przeszli przez rundę drugą w Balloon Challenge

3 komentarze:

  1. Co do trzeciej informacji, w ZJEDNOCZENIU KRZYSZTOFUW były Gigisiek i Placyda, które są po prostu lepsze ode mnie i Chaikalla, ale jako, że z obiema dość dobrze się znam (zwłaszcza z Placydą), to w chatce zrobiliśmy małą imprezę przed meczem, a po meczu jeszcze przez chwilę ją kontynuowaliśmy. :D
    ~Pancerniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, ta mini imprezka była śmieszna :D
    Przykro mi, ze nie przeszliście do następnej rundy :C
    Wcale nie byłyśmy lepsze, po prostu się nam poszczęściło xD
    Pancerniki, nie zapominaj o Majcioch xD
    Ona odegrała większą rolę ode mnie, gdyż ja miałam 3 miejsce po Kailefie a ona 2 ^^
    W następną niedzielę "ZJEDNOCZENIE KRZYSZTOFUW" zmierzy się z "GROSZKAMI" i myślę, że trudno z nimi będzie >.< nie mamy szans na wygraną D: a szkoda by było, aby odpadnięcie Marzycieli poszło na marne :C
    A ty i Chaikall po prostu mieliście pecha akurat w ten dzień, o tej godzinie ^^
    Kailef jak zwykle był świetny i 1 xD
    Fajnie się z wami bawiłyśmy :D
    ~Placyda z ZJEDNOCZENIA KRZYSZTOFUW

    OdpowiedzUsuń
  3. Placyda, ja zawsze jestem zapomniana :D ~Majcioch

    OdpowiedzUsuń