28 lipca 2015

BARDZO WAŻNE

Wiadomości dla wszystkich, co będą czytać bloga
Od jutra posty będą dodawać:
Pancerniki, Kailef i Tasted

Wyniki konkursów pojawią się w sierpniu.
Marzenie prosiłam o nieodpisywanie i nie dodawanie żadnych wiadomości z maila i blogu- jakby jej nie było.
Mnie nie będzie. Chodzi o sprawdzenie jak sobie poradzą praktykanci w dodawaniu postów, bez pomocy wodzów. Nie było zgrania, więc wczoraj były podane wyniki. Od dzisiaj praktykanci będą mogli dodawać posty.
Okres urzędowania trzech praktykantów to 28.07 do 2.08.15

Mam nadzieję, że sobie poradzą

Szczurb zaprasza na:

5 komentarzy:

  1. Znajoma a co z postem na #[...] ??

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie im idzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze miałem nadzieję że reszta coś napisze 29-go, bo dzisiaj miałem pewien nagły wypadek (dla ciekawskich - okazało się, że mam jakąś bardzo dziwną i rzadką chorobę, nie będę dawał nazwy, bo nawet nie wiem jak to się pisze, ale na szczęście można to leczyć w domu) i dlatego post który planowałem na 29-go będzie dopiero 30-go, a na 31-go też mamy już coś w planach, więc bez obaw. Przepraszam wszystkich w imieniu Praktykantów, miejmy nadzieję, że na sierpień też jeszcze coś wymyślimy. :)
      ~Pancerniki

      Usuń
    2. Pancerniki jeżeli można była już umowa z Znajomą oraz Marzenie że 31 lipca będzie na 3 blogach typie odk marz ten sam post więc jak możesz dodałbyś go? Bo to bardzo ważne przesłał bym ci go na e-mail w razie kontaktu pisz: patryk12776@gmail.com

      ~Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Ok, w takim razie post nasz post przesuniemy na 1 sierpnia :)

      Usuń