3 listopada 2012

Konkurs na zdjęcie

Konkurs, który może wystąpić każdy z Marzycieli.  Chodzi o zrobienie sobie zdjęcia za pomocą przyciska na klawiaturze PRTSC-SYSRQ (inaczej zwane screen). Można edytować w dowolnej aplikacji np. paint. Zdjęcia przerabiać oraz dodawać elementy.Także, można robić zdjęcia w ciekawych miejscach. Zasady:
-Myszka (autor) z tytułem i nickiem, mają zostać w stanie nienaruszonym
-Można dodawać elementy w tle
-Mogą być inne myszy
-Jedna osoba może wysłać więcej niż jeden obraz
-Dany obraz nie może mieć, więcej niż jeden autor
-Wysyłać obrazy na marzenie@opoczta.pl

Prace przesyłać do końca 9.11.12 Następnego dnia będą wyniki. Wszystkie przesłane zdjęcia postaramy się umieścić w postach.
Wszelkie pytania można zamieszczać w postach.

To są przykłady, ja i zdjęcie przesłała nam mysz z innego plemienia (moja dawna nauczycielka z tfm). Pamiętajcie to tylko przykłady. Wszystko zależy od waszej pomysłowości. Zostały one pokazane, abyście dokładnie wiedzieli jak można robić Jak widać są nicki i title.

27 komentarzy:

  1. Fajny konkurs ;D. Napewno wezmę w nim udział :). Szkoda, że tak mało osób z plemienia odwiedza tego bloga :/. Skarżyli sie ze nie wiedzieli o konkursie na mape i strój ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba to rozgłaszać, jak najczęściej :)

      Usuń
    2. Postaram się jakoś ich namówić żeby sprawdzali bloga :P

      Usuń
    3. Powiadomiłem kilka osób o istnieniu bloga :)

      Usuń
    4. Też biorę w tym udział, ale nie dla rangi, bo takową mam, ale dla czystej zabawy. Zdjęcie już wysłałam :)

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że więcej osób weźmie udział :)

      Usuń
    6. Marzenie zajrzyj na pocztę bo wysłałam 2 prace ;-)

      Usuń
  2. Już wysłałem mam nadzieje że się spodoba >:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak mam wrażenie że nie wygram XD

      Usuń
    2. Więcej optymizmu, wcześniejszy konkurs poszedł ci świetnie.

      Usuń
    3. Tak szczerze nie jestem optymistą :)

      Usuń
    4. Binor, bądź dobrej myśli :). Każdą prace mi wysłaną pokażę na blogu :)

      Usuń
    5. Binor więcej optymizmu, nie znaczy, że masz być optymistą. Nie zakładaj z góry, że przegrasz.

      Usuń
  3. Fajny pomysł :3 Wzięłam udział . Nie wiem czy doszło . Mój email : viki2209@wp.pl
    Mam nadzieje że coś wygram <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.Prosze o komentarz czy doszło :3

      Usuń
    2. "Nadzieje że coś wygrasz" to może każdy tak powiedzieć :).
      Ale ja życzę powodzenia :D

      Usuń
    3. Wikociak, nie doszło, wyślij jeszcze raz. Dostaniesz od Marzenie maila zwrotnego czy doszło. Zaglądaj na pocztę.

      Usuń
    4. wysłałam tym razem myśle , że dobrze :)
      cheese-glade-tfm.blogspot.com = mój blog :D

      Usuń
    5. Także zajrzałam :). Ładne zdjęcia :D

      Usuń
  4. Nie wiem jak wkleić obrazek do painta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naciskasz klawisz na klawiaturze prtsc- sysrq. Później otwierasz paint, wchodzisz w opcje edytuj, wybierasz opcję wklej. Możesz użyć też skrótu klawiszowego w paincie czyli CTR+V. Jak dalej nie będziesz wiedzieć/wiedziała, na pewno w google znajdą się dokładniejsze instrukcje.

      Usuń
  5. Ja próbuję tylko, ze ja mam dwa klawisze
    Jeden z napisami:
    HOME, SYSRQ
    drugi:
    END, PRTSC

    To co mam kliknąć? Mam Toshibe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam toshibe , jakoś sobie poradziłam i zrobiłąm zdjęcie . Musisz najpierw wcisnąć klawisz w lewym dolnym rogu (FN) a później robisz zdjęcie klawiszem END czyli (PRTSC). Myślę , że pomogłam . Jeśli coś źle
    wytłumaczyłam to napisz.

    OdpowiedzUsuń