10 listopada 2012

Zdarzenia z piątku

Myszki mnie prosiły o umieszczenie postu z tego dnia.
Wcześniej było minigra: szaman, gdzie każda mysz wybierała trudność od 0-10. Niestety każdy śmiałek, który wybrał 10 poziom poległ. Najwyższy poziom, który zrobiono wczoraj to 6. Niestety nie mam z tego zdjęć. Było wiele zabaw jedną z nich to restauracja.







Później była imprezka na mapie zrobioną przez Binora.



Sodzia wpadła na pomysł, aby zrobić konkurs na najładniejszą mysz.
Lista Uczestników to
1.Sodzia
2. Diun
3.Patjii
4.Krysjanxd
5.Znajoma
6.Marzenie

Kategorie
A.Stój galowy
B.Strój codzienny
C.Dowolny



Wygrały Marzenie i Znajoma


Później było opowiadanie historii przy ognisku (też zwane ognicho). Osoby, które opowiadały to Znajoma o zagubionych myszkach w lesie, Binor o rodzinie Stepowskich i wilkołaku oraz Patjii o rolnkiu, co bał się gadającej krowy. Opowidała również Szasina, ale nie zdąrzyliśmy jej wysłuchać. Jeśli pomyliłam historie lub autorów proszę mnie poprawić.


5 komentarzy:

  1. Ten Piątek był bardzo fajny : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze mnie nie było ;-( Pewnie bym weszła ale była u mnie koleżanka na noc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ten dzień w plemieniu było super . Dużo zabaw , konkursy , imprezki . Na prawdę fajnie było. Dobrze by było jak by więcej było takich dni :).



    Załapałam się na parę zdjęć . :D

    Patjii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze będą takie dni, w końcu ten dzień nawet nie był planowany :)

      Usuń
    2. Zależy jak myszki będą nastawione na zabawę :)

      Usuń