21 listopada 2012

Urodziny Patjii

19.11.2012 zorganizowałam urodziny Patjii ;-)

Oto ona ;-)


Były tańce na "lodzie" XD 

Jak widać była fajna zabawa :-). Zorganizowałam też urodzinowy konkurs na najlepsze imprezowe/ urodzinowe przebranie :). Była to szansa na zdobycie rangi, ale mało myszek brało udział w zabawie ;-(
Później znowu pytali o rangi ;pp. No ale trudno ;). Zwyciężyła Wikociak, za swój sweetaśny i własny strój XD. Wyglądała tak :

Ja i Patjii wyznaczyłyśmy 2 msc. i 3msc. Byli to Koiksu i XsweetnataX. Był też Bilard ;-)
Miałam pokazać zdjęcie ale, jakoś nie chciało się dodać ;-(
Po tańcach wszyscy zasnęli XD. Też miałam zdjęcie, ale mi nie chciało dodać ( żal.pl ).
Mam nadzieję, że wszystkim się podobało i zachęcam do brania udziału w imprezach ;-).
Jeżeli chcecie mieć urodziny, imieniny, ślub lub wesela piszcie do mnie na Transformice lub pod postem 'Imprezy".
Pozdrawiam
Minicoin


6 komentarzy:

  1. Bardzo , bardzo Ci dziękuję Minicoin za urządzenie mi urodzin . Było na prawdę świetnie. Nie wiedziałam ,że przyjdzie ponad 10 myszek . Zabawa była znakomita . Niestety na koniec przerwało mi internet . Mam nadzieję , że z tego powodu nie przerywaliście imprezy . Ale i tak było świetnie . Jeszcze raz bardzo dziękuję Minicoin i wszystkim tym , którzy byli na imprezie .


    Patjii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Patjii ;-). Cieszę się, że cie się podobało ;) Ja też się świetnie bawiłam ;) Niestety kiedy poszłaś, musiałam iść odrabiać polski XD ale pewnie zabawa trwała dalej ;-)Jeżeli też ktoś by chciał miec impreze to proszę rezerwować na blogu lub na Transformice

      Usuń
  2. Wiem, że bardzo spóźnione, ale wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) .Nie takie spóźnione. Tylko 3 dni minęły . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że mnie nie było. Z chęcią bawiłabym się razem z wami :D. Spełnienia marzeń :D

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo . No rzeczywiście . Szkoda , że cię nie było , ale chyba z tego powodu się bardzo nie smucisz . Przecież jeszcze za rok mam urodziny . :D

      Usuń