1 listopada 2012

Historia z halloween

Chętnych zapraszam do czytania, post jest niezwiązany z plemieniem. Myszki, na zdjęciu (na końcu posta) są z zaprzyjaźnionego plemienia, które mi pomogły w stworzeniu obrazku z postaciami z historii. Opowiadanie wymyślone.


W dużym domu żyły trzy myszki F. Pir, Imi i ich potomek Lu. Pir miał na sobie czapkę i krawat, a Loa miała brązowe włosy. Najmłodszego członka rodziny wyróżniało to, że potrafiła grać na pianinie. Mieli szczęśliwie życie, mała Lu stawała się starsza. Wszystko się zmieniło, gdy do miasta przybyła czarna mysz z dużymi uszami oraz groźnymi kłami, które wystawały za pyszczek. Wszyscy go powitali z życzliwości, łącznie z rodziną F. Nowy przybysz miał inne zwyczaje niż pozostałe myszki, spał w trumnie, ciągle taszczył ze sobą beczki. Powoli inni zaczęli go unikać. Po miesiącu od jego przybycia nastąpił wybuch w jaskini obok domu rodziny F. Niestety wtedy tam się bawiły dzieci razem z rodzicami. Tylko niektórym myszkom udało się ujść z życiem w tym myszce Imi.
Myszka Imi nie mogła się pogodzić ze śmierciom Lu i Pira, dlatego postanowiła ich ożywić. Kombinowała z czasem. Niestety zrobiła, że w jej zegarze poruszał się tylko minutnik, a ściany i meble straciły swój intensywny kolor.
W tym samym czasie dziwnego sąsiada zamknięto w celi, aby poniósł odpowiedzialność za dokonane czyny. Imi po nie udanych próbach zwróciła się do niego o pomoc. Wiedziała, że kto inny stoi za zbrodnią, gdyż jemu nie pozwalano nawet zbliżyć się do jaskiń oraz pilnowano każdego jego ruchu. On zgodził się pod warunkiem, że weźmie jego beczkę i trumnę. Kiedy to uczyniła, on zdematerializował się i pojawił w jej domu. Później obok jej domu stworzył laboratorium, tajne przejście było za parasolką. Wylał zawartość z beczki i zamiast wody z dwóch kamieni spadała zielona maź. Pracowali razem, aż wreszcie udało się im znaleźć sposób, aby znowu rodzina F była razem. Imi musiała wejść do portalu, który stworzyli koło telewizora.
Dziwna czarna mysz do dziś czeka na powrót jego przyjaciółki Imi, Lu i Pira.


23 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa historia.
    Mam nadzieje i czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że ktoś będzie chciał usłyszeć kolejną część historii. Z przyjemnościom ją stawie, ale trochę później :)

      Usuń
    2. Mnie ciekawi ile osób to całe przeczytało XD

      Usuń
    3. Pewnie dwie XD Może nawet cztery. Ja jestem zadowolona, że komuś się spodobało i jest chociaż jeden czytelnik XD

      Usuń
    4. Przeczytałam, ale nie jestem ciekawa dalszej części :)

      Usuń
    5. Świetna historia, masz talent Znajoma :)

      Usuń
    6. Dzięki za szczerość Natchnienie, szczerze nie planowałam drugiej części, ale coś wymyśle, bo czemu nie? A ty przelecisz kółkiem myszki dalej. Dziękuje Marzenie za miłe słowa :D

      Usuń
    7. Przeczytałam i chcę więcej! :D

      Usuń
  2. nie przeczytałam całego ale sam początek był ciekawy następnym razem radze ci pisac krótsze opowiadania bo duzo jest takich osób jak ja (nie lubią czytac) rozumiesz mnie ja nie chce cię obrazic bo to początek był świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie takiej długości są opowiadania. Jednak postaram się, aby następne opowiadanie było krótsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka długość cie przeraziła? Bywają dłuższe. Znajoma dała bardzo krótkie opowiadanie. :)

      Usuń
    2. Niektórzy chyba nie lubią, nawet tylu słów ;)

      Usuń
  4. Czekam na historie ze swiat bozego narodzenia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi samymi bohaterami?

      Usuń
    2. hmm... niewiem ... To Ty tu jestes pisarką. Jesli masz pomysł z tymi samymi bohaterami to napisz jesli z innymi to tez moze byc

      Usuń
    3. Przepraszam zapomniałam wysłać tą historie, została napisana, ale jej nie wystawiłam, przepraszam, wymyśle coś.

      Usuń
  5. Super! Mam nadzieje że druga cz. też jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. powietcie mi prosze jak wstawic tu historie bo muj muzg od kiedy zobaczyl historie o biednej ani zaczol wzec jak woda na herbate bo bym wam napisal fajne opowiadanie spodobalo sie mojej rodzince bardzo was o to prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i czy tszeba robic historie z bohaterami z plemienia?czy mozna zrobic wymyslonych?

      Usuń
    2. Radzę wymyślonych bo trudno oddać czyjś charakter, dlatego radzę wymyślone ;)

      Usuń