1 listopada 2012

Ogłoszenie z konkursu na mapę halloween

31 października odbył się konkurs mapę z motywem Halloween.
Poniżej są prace Marzycieli. Wszystkim, którzy wzięli udział gratujemy pomysłu i chęci wspólnej zabawy.

Niestety screeny, które zrobiłam nie zapisały się, dlatego poprosiłam dwie inne myszki o zrobienie ich.
Informacje zostały zamazane w jakiś sposób.

 Minicoin

Patjii

 Muzycznamysz

 Binor

I nie znany nam uczestnik, który przesłał kod

A zwyciężyła mapa:
Minicoin                                                    Gratulujemy!


 

Tego samego dnia odbył się konkurs na przebranie halloweenowe. Oczekiwałam przebrań tematycznych, niestety wszyscy się przebrali w eventowe rzeczy, choć wspominałam, że nie koniecznie mają być eventowe. Spodziewałam sięczarownic, lekarzy, pielęgniarek, piratów itp. Tymczasem wszyscy mieli przebrania eventowe. Dałam myszkom szansę na ocenianie, jednak nie były chętne lub chciały głosować na siebie. To była próba, jednak widzę, że tylko osoby które prowadzą konkurs mogą oceniać.
Ciężko było wybrać, ponieważ niczym nas nie zaskoczyliście. Nie robiłam screenów, a Znajomej wyłączył się komputer i nie zapisało żadnego zdjęcia.  Jednak wyłoniłyśmy zwycięzce, którym jest:

                                                       Raptoroxc

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Binor, twoja mapa była świetna :).
      Także gratuluję Minicoin :) Piękna mapa, zachwyciła mnie od pierwszego spojrzenia :)

      Usuń
    2. Aha dziękuję :)
      Ale widocznie nie była wystarczająco dobra by mierzyć się z mapą którą zrobiła Minicoin

      Usuń
    3. Twoja była dobra :)
      Miała oryginalność i świetny motyw na halloween

      Usuń
    4. Dzięki za te pochwały ;D. Inne mapy tez były świetne :-). Szkoda,że nie było mnie na tym konkursie na przebranie ;-((, ale wygladałabym tak jak na fotce ;-)) lub miałabym przebranie tematyczne np. tęcza xD.

      Usuń
    5. Ja się ubrałam jak jakiś stwór, a Marzenie za czarownicę, reszta miała na sobie tylko elementy z eventu Halloween i niewiele myszy się ubrało inaczej.

      Usuń
    6. Bo nie mają wyobraźni i w ogóle nie wiedzą co znaczy przebrać się.

      Usuń
    7. Mają wyobraźnię tylko nie do końca zrozumieli co napisałam. Natchnienie! Miałaś być milsza :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dużo myszek po konkursie mówiło, że wygrana była nie sprawiedliwa, bo wszyscy byli ubrani podobnie jak Raptoroxc ;//
      A dużo osób o konkursie nie wiedziało ;pp

      Usuń
    2. Wiesz to dziwne, zapraszaliśmy, chyba siedem razy, a oni mówili, że muszą serki pozbierać albo nie reagowali. A zwycięzcę wybrali wszyscy Marzyciele, niestety nikt prawie nie chciał głosować i były tylko dwa głosy właśnie na Raptoroxc. Ja i Marzenie, nie głosowałyśmy.

      Usuń
    3. Oni są tępi i nic tylko pretensje.

      Usuń
    4. Nie są tępi, po prostu chcą większą rangę :)

      Usuń
    5. Ja żadnego konkursu nie wygrałem a z pomagiera daleko dotarłem :)

      Usuń