10 listopada 2012

Wyniki konkursu

Przyszły do nas naprawdę pięknie wykonane zdjęcia. Ciężko było wybrać zwycięzce, ale udało nam się wyłonić kogoś :).
To zdjęcia członków z innego plemienia. Nie brało udziału w konkursie. Chciałam wam pokazać jako przykład :)









: To zdjęcie również nie brało udziału, tytuł Znajoma ze Znajomymi.

Już przechodzę do sedna. Zwycięzcą konkursu jest Binor. Stwierdziłyśmy ze Znajomą, że to zdjęcie jest najładniejsze :). Gratulujemy :)


Na drugim miejscu, zdjęcie, które także nam przypadło do gustu to Natchnienie:






Trzecie miejsce i wcale nie najgorsze zajęła Wikociak :)





Pozostałe zdjęcia też nie były najgorsze. Dlatego także należy im się uznanie.


Minicoin


Qlaudia


 
         Affrobizz                                                                                                                Patji


Psootniczka







Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie. Ja zapiszę sobie osoby, które uczestniczyły w konkursie i wezmę to pod uwagę przy prośbie o podwyższenie rangi :)

9 komentarzy:

  1. Na zdjęciu "Znajoma ze Znajomymi" jestem dwa razy jako szaman i tak lece na balonie pisząc "Nietoperki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, tak akurat mi złapało :D

      A właśnie gratuluje wygranej :)

      Usuń
    2. Moje zdjęcia przy innych wypdały słabo ;-(

      Usuń
    3. Konkurencja była naprawdę duża, więc wcale nie wypadły słabo, ale miałaś godnych rywalów w konkursie ;)

      Usuń
    4. Wszystkie zdjęcia były piękne. Naprawdę było ciężko mi wybrać. I twoje nie wypadły słabo. Są rewelacyjne :D

      Usuń
  2. Moje też wypadło słabo . Ale się tym nie martwię. Jeszcze będzie dużo konkursów do wygrania - na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że będą jeszcze konkursy :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że będą. W końcu my lubimy organizować konkursy :D

      Usuń