17 października 2013

EVENT HALLOWEEN

Więc tym razem przewodnikiem wydarzenia Halloween jest ARCHAIN ​​VON DREKKEMAUS, który organizuje zabawę (imprezę) w swoim ogródku.


Cukierki będą rozrzucone po całym ogródku. Jednak trzeba uważać, aby nie natrafić na psikusa.Może po czasie okazać się to coś innego ;) Pamiętaj, aby nie dać się złapać!

Załóż kostium, niektórzy polecają czapkę czarownicy i zęby wampira zakładać do ogrodu przewodnika ;)

Słodycze zebrane? Więc czas na hazard. Losuj w maszynach swoje nagrody!
1. Machina: Można płacić 1 cukierkiem
2.Machina: Można płacić 2 cukierkami
3.Machina: Można płacić 3 cukierkami

Każda machina daję nagrody, więc nie skupiajcie się tylko na jednej, no bo zabraknie dla was czegoś ;)

Zgarnij wszystko! Pie... Rzeczy, tytuły, więcej słodyczy ;)
Będzie licznik z ilością cukierków. Jeśli rozbijesz bank, to możesz być szczęściarzem i zgarnąć wszystko ;) Więc zbieraj zachłannie cukierki *-* Oczywiście dostaniesz wiadomość do tego.

Jest nowe futro specjalne na halloween. Jeśli chcesz mieć futro z pomalowanymi kośćmi to właśnie okazja jest dla ciebie! A jeśli nie masz co kupić za truskawki to... radzę zostawić XD
 Futro kosztuje 400 truskawek (nie 500 jak zwykle) lub 7000 sera.

Wydarzenie zaczyna się dzisiaj a kończy 6 listopada.

Nie wiesz czy wszystko zbierzesz? Nie bój się! od 7 do 14 października będzie w sklepie można zakupić rzeczy z wydarzenia Halloween za truskawki.

Miłej zabawy :)

8 komentarzy:

  1. Herhgeigh dzięki za notkę *---* A wiecie może czy do automatów (losowania nagród) jest oddzielna mapka?Bo na tej z cukierkami nie ma żadnego automatu x.x

    OdpowiedzUsuń
  2. Mapka z automatami jest oddzielna ;3
    Event mi się podoba, aczkolwiek jest zdecydowanie za rzadko (chodzi o przedział czasowy XD)

    ~Leucotea
    Leukotyś ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak wejść do tego ogrodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mapa eventowa, po prostu raz na jakiś czas się pojawia.

      Usuń
  4. Chyba powoli ogarnęłam za co są tytuły....
    to wam raczej się nie spodoba, ale o tym jutro i będę liczyć na pomoc osoby, które potrafią obserwować dobrze w grze,aby pomóc wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się event bardzo podoba mam kilka itemek i 2 title :3 Tylko że ostatnio chyba z jakieś 5 razy wylosowało mi rzeczy które już mam X.X Nie mam ich nawet w skelpie podwójnie ... po prostu wypadły mi 3 takie same obrazki,wygrałam i pokazuje mi się np.dynia do pyszczka którą już mam i tak na prawdę nic nie dostaje X.x

    OdpowiedzUsuń
  6. http://i.imgur.com/Uhjo1b7.png <- wykres gdzie jak co zdobyc.

    A nie ma 2 nowych itemow bo jeszcze ich nie dodali . Nie ma tez paru ze starego eventu. np. duzej dyni na glowe.

    OdpowiedzUsuń