6 października 2013

Październikowy Top Mysz

Kolejny Top Mysz. Tym razem przypominałam przez cały dzień i dzień wcześniej. Okazało się, że na Top Myszy marzyciele już czekali godzinę przed. Jak tylko przyszłam o 16:45 zostałam zaspamowana zgłoszeniami. Potem jak się spytałam kto bierze udział poleciało w dół od: ja. Osób było dużo. Adam pomagał zachować porządek na Top.
Zgłosiło się 22 marzycieli.
Uczestnicy:
1. Patki
2. Mcceans
3. Vulcanoking
4. Omoroz
5. Ajacie
6. Dddaanniiel
7. Qiutika
8. Slodziuttka
9. Sukisorra
10. Desherinka
11. Dagaddd
12. Sabukalolz
13. Jossx
14. Saniiaa
15. Niepokonanna
16. Thesaszalps
17. Nikawaw
18. Sweetravel
19. Lajlunia
20. Vereczka
21. Diiamont
22. Kailef

Trzecie miejsce: Patki



Drugie miejsce: Jossx

Top Myszy jest: Ajacie




Osoba, która wygrała Top Mysz będzie sędzią w kolejnym Top Mysz i jej zdjęcie znajdzie się na blogu w widocznym miejscu.

Po Top Mysz odbyła się imprezka w chatce plemiennej. Na początku było mnóstwo myszy ok. 26. Potem coraz mniej. Po Top każdy się ubrał po swojemu. Myszy tańczyły, spamowały czyli normalna impreza. Muzykę puszczałam głównie ja. Po drugim dziwnym linku przesłanym przez marzycieli zrezygnowałam z ich linków i puszczałam własne. Liberrate częstowała nas swoją wiedzą i światopoglądem, myszy przez to trochę się pogubiły. Znajoma dołączyła się do myślenia na głos Liberrate. Niestety lagi były okropne, co bardzo skomentował Adam. Jednak nieźle się bawiliśmy.

14 komentarzy:

  1. Haha, ja myślałam, że się poryczę, jak powiedziałaś jej, że ma odpowiadać na nasze pytania, a Znajoma była trollem i je zadawała :P.
    Yey, jestem na każdym zdjęciu, oprócz tych, gdzie są zwycięzcy :3. Czuję się wyróżniona XD

    ~ Wilczeklady

    OdpowiedzUsuń
  2. DDDDDDDDD ; JA NIE MOGŁAM BO POSZLAM DO KOŚCOLA

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 miejsce ;DDD

    ~Patki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że już gratulowałam, ale pogratuluję jeszcze raz:
      Brawo ^^.

      Usuń
  4. Tja..
    Niestety byłam na tyle durna że to opuściłam a wiedziałam że to jest o 17..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się. Przykro mi, że nie zdążyłaś. Bym cię dopisała, ale za dużo myszy było i bym się nie ogarnęła ;-;

      Usuń
    2. Spoczko
      A i gratuluje miejsc.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie lubię, kiedy są powtarzane literki. Mi się to myli przy takiej ilości myszy

      Usuń
  6. Gratulacje dla Ajacie :3
    Literówka w moim nicku xddd

    OdpowiedzUsuń