27 października 2013

Wyniki: konkurs na straszzne mapy

Dddanniiel
Mapa ma pułapki. Jest eksportowana jako zwykła, więc nie powinno być po za niebieską linie (w edytorze widać). Nie wydaje mi się straszna, ale ma takie akcenty
Dzanessa,
eksport plemienna. Ciekawy pomysł na tło, ale nic się nie dzieje na mapie. Jest wielki stół i kilka akcentów. Co już można zaliczyć do jakieś zgrozy-pusty pokój i dwa krzesła. Tylko dynie mi przeszkadzają i o dziwo szkielet, ale to moje zdanieXD
Emeplx
eksport plemienna, nie wyjechała za linie mapy (bez fullscreen) Mapa sama w sobie przedstawia straszny pokój. Jest estetyczna no i ma coś sobie strasznego.
Fiszka,
Eksport zwykła, czubek i trochę drzewa wyjeżdża za linie. Nic strasznego, ale ja przy takim czymś zwracam uwagę. Pomysł jest dobry, bo to jest wrócenie do starego edytora, gdzie można było obrazek zrobić tylko tak ;)
Kailef
Eksport plemienna. Czyli można wyjechać trochę za linie. Podoba mi się pomysł. Groza w poruszaniu się- tak jak oczywiście pozwala nam gra.
Sharusia,
eksport plemienna. Nawet gdy plemienna, jest tego za dużo. Dodatki zawsze mile widziane, ale z rozsądkiem ;)
Jednak jest pomysł na nawiedzony las.
Skajka,
eksport zwykła, więc nie powinno  być wyjazdów za linie. Ten pomysł chyba gdzieś widziałam. Da się przejść, chociaż trochę za dużo w niektórych miejscach dekoracji.
Szczurb,
przesłał z innego konta, więc dyskwalifikacja. Nie oceniam, ale w sumie za bardzo nie ma czego ;-;
Tasted,
eksport plemienna. Luźny pomysł. Chyba każdy kto ogląda mapę zwraca uwagę na narysowanego ducha. Mapa estetyczna.
Victorynka,
eksport plemienna. Mała wieżyczka, gdzie dużo szczegółów. Na górze widać nierówno postawione kamienie, jak specjalnie to tak nie rób..trochę psuje efekt. Pomysł ciekawy, ale nie dokońca wyszedł.
Zuziaxa,
eksport plemienna. Dom podziemi. Luźny pomysł. Mapa dobrze zrobiona i estetyczna.


Nie ma zwycięzców. Wszędzie czegoś mi brakuje, ale za to mam wyróżnienia za 6pkt (więc jak zwycięzcy ;)
Dla:
Tasted: za pomysł z duchem i estetycznie wykonanie mapy.
Zuziaxa-za dobrą mapą
Kailef- za oryginalny pomysł :)
Fiszka-za zrobienie rysunku z gruntów (i ogólnie, że dobrze to wygląda)

No to tyle. Niech reszta się nie przejmuje, że nie zostali wyróżnieni, zawsze pkt za udział są ;)

12 komentarzy:

  1. Hah, pierwszy wyróżnony >8D

    ~ Tasted

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przypadek. Zawdzięczasz to wyróżnienie Znajomej, bo ja twojej mapy nie wyróżniłam. Pozostałą resztę tak :)

      Usuń
    2. Pierwsza wyróżniona była: Kailef
      Racja to ja cię wytypowałam i zostawiłam, więc jesteś szczerze ostatni wyróżniony, ale pierwszy zapisany na tym poście w wyróżnieniach XD

      Usuń
  2. Mapa 1 jest fajna ^^ Gratuluję wszystkim ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. O, Marzenie przeczytasz prosze Maile odemnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na onet wejść nie mogę. Jestem nie zalogowana na google, bo musiałam zejść. Nie ma mnie w domu, korzystam z internetu przy okazji.
      Marzenie

      Usuń
  4. Brawo dla wyróżnień :) najbardziej wkurzajace było że Dawid bawił się ( jak on to mówi ) 'grawitacją' albo 'zajaczki' ;-; Omoroz :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będzie wpis o święcie kasztana? :3

    OdpowiedzUsuń