21 października 2013

Projekt strojów halloween

Za wzięcie udziału w konkursie są 4 pkt. Nie patrzyłam na rysunek, ale na sam pomysł. Sporo osób przysłało mi już istniejący strój a to miał być wymyślony.
Kiniai. Widzę tu jakiś pas z przyborami do tortur. Na początku skojarzyło mi się to z granatami, w każdej chwili gotowymi do użycia, ale po przyjrzeniu się chyba widać skalpele.

Zuziaxa. Na pierwszy rzut oka nic nowego nie widać. Co prawda coś z tych dłoni ulatuje, ale uznałam to za efekt. Chyba włosy są nowym wydaniem, bo takie trochę rozczochrano-czarownicze są. Kapelusz podobny do tego w sklepie.

Qiutika. Jest tu projekt bardziej futerka. Niestety podobne już jest w sklepie. Ogólnie ciekawe przebranie na Halloween. To macie pomysł.

Dzanessa. Pomysłem są widły i ogon jak u diabełka. Fajny projekt, trochę dziwnie wygląda ogon, taki cienki, ale wzięłam to za szkic.



Osoby, które dostają 5 pkt:
Skajka. To projekt na wzór rzeźnika. Widać fartuch, ten nóż wygląda jak toporek do drewna niż do mięsa, ale pomysł jest super. Nawet są pająki na ogonie. Aż dziw, że nie uciekły.

 Victorynka. Tutaj długo patrzyłam, żeby dostrzec coś nowego, co nie występuje na tfm. Widać projekt nowego miecza, sierpa czy jak to się tam zwie. Fajnie jest to przedstawione, tak trochę mrocznie.



Zwycięża: Saniia. Otrzymuje ona 6 pkt.
Nie mogła się zdecydować. Nie dostała nagrody za 3 projekty. Jak się przyjrzycie każdy strój jest opisany, świetnie pokazany. Widać dziewczyna postarała się, żeby jak najlepiej przedstawić swoje pomysły. Może któryś wprowadzą do tfm?

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału :)


Każdy kto wziął w tym udział ma dodatkowo 2pkt od Znajomej: skoro was tylu wzięło udział to będzie nagroda grupowa :) -To są punty okazyjne ;)

8 komentarzy:

  1. Dziękuje :)
    Skajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko 1/12 plemienia wiedziała o tym konkursie. ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... ;_;

      Usuń
    2. Etykieta: AKTUALNE KONKURSY jest od kilku miesięcy. Można tam zaglądać i sprawdzać czy są nowe konkursy. Na początku miesiąca zawsze są jakieś konkursy na dany miesiąc.

      Możliwe, że mało Marzycieli wie o aktualnych konkursach. Niektórych nie interesuje to i są dla plemienia dla pogrania lub pogadania z innymi. Po tobie się nie spodziewałam, że nie wiesz o takich podstawach.

      Usuń
  3. U mnie jest kokarda inna nić na tfm :D
    ~ Vic c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Znajoma jest miła :*
    Qiutika ;)

    OdpowiedzUsuń