18 października 2013

Event krok po kroku

Sporo osób się pyta o co chodzi z eventem. W tym poście to wytłumaczę.

Przede wszystkim zbieramy cukierki na specjalnych mapkach (przebiegając przez nie). Są takie dwie:
1. Ze starego eventu, są to trzy mapy następujące po sobie. Po drodze pokonujemy duchy, szkielety i zbieramy cukierki. Na dwóch pierwszych zadaniem jest przeżyć i walczyć za pomocą różdżek (naciskasz spacje). Potem masz do czynienia z wielkim kocurem! Musisz walczyć i wspomóc towarzyszy broni! Jak wygrasz za pierwszym razem czekają cię- jeden lub dwa tytuły (bo wątpię że trzy) jakie tytuły? Masz na obrazku ;)
Za drugim razem jak wygrasz z kocurkiem dostajesz tytuł Vampire (tak przynajmniej twierdzą XD)
Po pokonaniu każdy kto przeżył otrzymuje tytuł: halloween2012 i halloween 2013. Kilka szczęśliwców otrzyma także dynię na głowę :)
2. Tzw. ogród. Jest to mapka wielopoziomowa, gdzie cukierki zbiera się w danej części mapy. Jest ich pełno. Trzeba tak zorganizować czas i trasę, żeby zebrać jak najwięcej cukierków.

Ilość cukierków macie pokazaną w prawym, dolnym rogu.

Na co te cukierki?
Raz na jakiś czas pojawia się mapa z maszynami. Cukierki są po to, żeby zakręcić jednorękim bandytom i próbować coś wylosować. Kiedy pojawi się mapka ruszcie się, a potem naciśnijcie na jedną z maszyn. Pokaże się wam: Pay x(liczba) candy. Klikacie i inwestujecie ilość cukierków taką jaką pokazuje wam maszyna.



16 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy gdy zobaczyłam ten wykres (gdzie co wygrać) to się zawiodłam ;_; Myślałam że są jeszcze jakieś fajne rzeczy ... a tu tylko to? I nie ma tej powieki/rzęsy z tamtego roku :CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieka/rzęsa to9 chyba na walentynkowym. Cień pod oczy takie różowy to walentynki ;)
      ~Met.
      Ps. Marzenie, super notka ;DD

      Usuń
  2. ^. Ola jest refresh. 1 Automat = 3 marchewki = Dynia swiecaca na ogonik
    3 automat = 3 cytrynki = Cukiereczek do pyszczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Walka z kotem :

    Widziałam jak ktoś dostawał TRZY title a dokładniej :

    - Vampire
    - Halloween 2012
    - Halloween 2013
    :3

    ~ Victorynka C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z zabicia kota dostałam jeszcze dyńkę na głowę
      -Elitarymouse

      Usuń
    2. Zaraz uzupełnie to w poście :D

      Usuń
  4. http://i.imgur.com/vCh4LRb.png
    Aktualna wersja z nowymi rzeczami :)

    ~`Zuziaxa :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ej tfm nie moge włączyc naprawiają coś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ej a jak te mapki sie nazywajom?
    konmixksa

    OdpowiedzUsuń
  7. z nowu są bugi i nie ma plemia i znajomych


    ~Wicia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pyt. do autorki notatki - Marzenie. Czy mógłbym wrzucić na bloga Mysiej Norkii trzeci obrazek w Twoim poście - ogrodu Halloweenowego. Oczywiście pod zdjęciem napisze, o tym, że ta grafika pochodzi z Waszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo już nie potrzebuje, bo znalazłem taką bez mysz :)
      Pozdrawiam Mrkapii.

      Usuń
  9. ej bo ja wykorzystałam dokładnie 14 cuksów i nic nie wylosowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tyle? Ja raz wykorzystałam 50 cuksów i nic nie miałam ;)

      Usuń