14 października 2013

Laurka dla nauczyciela

Uprzedzam, nie ma zwycięzców. Jest dodatkowy punkt za wykonanie.

Osoby, które otrzymują 6 pkt:
Gaddemet. Praca wykonana w paincie. Miała być laurka bardziej dla myszy niż dla człowieka, pracy nie odrzuciłam. Życzenia ujdą. Liczy się dla mnie to, że została ta praca do mnie wysłana ^ ^

Saniiaa wykonała pracę ręcznie. Ciekawe życzenia, nawet nieźle dobrane kolory. Stwierdzam, że ma ładne pismo.

Osoby które otrzymują 7 pkt:
Ellliiisse (mogłam pomylić liczbę liter). Proste wykonanie, ładne życzenia. Podoba mi się prostota tej laurki.

Uchata. Tak samo jak wyżej. Proste wykonanie. Jest więcej tekstu. Jak dla mnie można by pominąć opis przedmiotów i nauczycieli. Życzenia są super :)

Seerkowaa. Praca świetnie wykonana. Jest tu pokazany niby album, z kilkoma stronami. Na jednej są zdjęcia. Krótkie życzenia, fajnie dobrane kolory.

Wenusek postanowiła narysować własnoręcznie nauczyciela, któremu składa życzenia. Fajnie to przedstawione, Znajomej bardzo przypadła ta laurka do gustu. Skromna w słowa, za to te oczy mówią wszystko :D

Zuziaxa. Ciekawie wykonana laurka. Jest pokazana tylko pierwsza strona, ale widać, że w środku są ładne życzenia. Piękny rysunek Znajomej :)

 Aniuschan dała bardziej rozbudowaną laurkę:
>>LINK<<
Widać, dokładnie za co są życzenia. Laurka oryginalnie wykonana z ciekawym pomysłem.

3 komentarze: