5 października 2013

Zajęcia nieaktualne

Niestety różnie może być z zajęciami, będziemy informować o wszelkich zmianach.

Plan:
Wiedza plemienna (Marzenie) Poniedziałek godzina 17:00
Podstawy edytora map (Znajoma) Poniedziałek lub wtorek godzina 19:07
Bootcamp (Lekkoduch)
Forum transformice (Aniuschan) w październiku nie będzie
Budowanie tryb trudny (Dddaanniiel) sobota godzina 18:05
Budowanie tryb prosty (Wenusek)-chodzi o ćwiczenie na jednych zajęciach jednej mapki przez każdego ucznia Piątek godzina 17:00
Grafika (Fiszka)

Przedmioty bez nauczyciela (można się zgłaszać na te stanowiska)
Postawy transformice

Jak macie pomysły na inne przedmioty piszcie.
Nie biorę pod uwagę nauki /lua, tego sami musicie się uczyć.

21 komentarzy:

  1. Chciałabym być nauczycielem trybu prostego ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie małe pytanko jak zrobiłaś ten nagłówek na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie nie robiła nagłówku tylko Afrobizz :)

      Usuń
  3. Mam pytanie: Jak można uczyć FORUM TRANSFORMICE? Jak napisać posta czy co? >_<
    W sumie to przydałby się do forum ktoś z większą ilością postów, np. Wybuchacz czy coś. Aniuschan nie ma nawet 100 postów, Wybuchacz prawie 3000, ja ponad 9000 (jak to zabrzmiało, lol. XD). Więc lepiej kopnijcie się po lepszego nauczyciela. Poza tym mogę uczyć podstaw, jak uda mi się włamać do waszego plemienia przez osobę, która nie będzie wymagała truskawek albo 100 firstów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale my nie mamy wymagań żeby przyjąć do plemienia D:
      Chodzi o różne kody, co gdzie szukać itd. Ja nie patrzę na to kto ile ma postów, ale ona wymyśliła ten przedmiot. Możecie się także od czasu do czasu wymieniać. Ale to obgadajcie z Aniu.

      Usuń
    2. Wiem, że nie macie wymagań, mam na myśli te 25% oszukańczych myszek, które nie chca rekrutować do plemienia.
      O ile ono jeszcze istnieje, bo ile ma członków-nie wiem.

      Usuń
    3. Zapraszać mogą tylko wyższe rangi. Następnym razem zapisz nick osoby, która chciała tak oszukać.
      Plemie istnieje :)

      Usuń
    4. To, że nie mam 3000 postów lub te ponad 9000 to nie znaczy, że się nie znam!
      Proszę Cię, to, że nie piszę na forum, nie znaczy, że w ogóle na niego nie zaglądam. Czy ilość postów ma znaczenie? Jak dla mnie nie.
      No cóż, rozumiem twoje "zmartwienie", ale takie pisanie o mnie jest jak dla mnie obrazą. Nie znasz mnie - nie wiesz jaka jestem. Następnym razem rusz głową i kogoś poznaj zanim wyrażaj o nim swoje zdanie.

      Usuń
    5. W takim razie przepraszam, nie chciałem tu nikogo obrazić. Po prostu jak dla mnie osoby często udzielające się na forum są lepiej do niego przystosowane i wiedzą, jakie tam panują warunki-no i są dobrze zapoznani z resztą stałych użytkowników, których jest mniej niż 100, a może i mniej niż 50. (polskie forum mam na myśli)
      Tyle ode mnie, bo nie będę więcej nawalał wam moich "głośnych myśli", bo pewnie i tak żadne moje działanie nie odbije się na waszym plemieniu, a mogło by dojść zresztą do kłótni. Koniec.

      Usuń
    6. I zaraz takie komentarze lecą...
      Spokojnie? Nie, to nie to. Milej? Nie to też nie to. Rozsądnie? Nie..

      Jakkolwiek to nazwać to bez takich emocji. Chciałeś coś podać to miło- tylko trochę dziwnie wyszło. Lekka kłótnia powstała. Zachęcam dalej do "głośnych myśli", bo ja akurat lubię czytać opinie (bez obraz i innych takich), które dają inni.

      A jak chcesz to daj coś od siebie.
      Ja trochę myślę, że to akurat będzie nie wypał (lekcje teoretyczne), ale warto próbować XD

      Usuń
  4. Dlaczego nie weźmiecie Tosta,Adama,Coin,Kowali czy Mesmery ? oni przynajmniej fajni by byli...
    ~Archaanielica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tasted na nic się nie zgłosił.
      Adam nie chce prowadzić zajęć.
      Coin nie ma w grze tak często.
      Konwallia opuściła plemie i nie ma odpowiedniej rangi.
      Mesmera jest wodzem plemienia Typ Trawiasty.
      Polecam częściej czytać bloga. Jest napisane, że nauczyciele mają się ZGŁASZAĆ. My nie wybieramy nauczycieli, sami się wybierają. A nauczycielem mogą być rangi wyższe niż obrońca marzycieli.

      Usuń
  5. Ciekawie to wymyśliłaś Marzenie.Szkoda,że nie mogę być nauczycielem od podstawy Transformice,aaa... i przepraszam za to jak do Ciebie pisałam.Przydałby Wam się plan lekcji ? Miałabym pomysł jak by co ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moge zastapic Aniuschan i Lekkoducha bo widze ze Duch nie ma daty a Aniu wolne . ~

    Egzysx~

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak coś to mogę zawsze pomagać w grafice :) Co nieco się znam i interesuję się tym. Pomyśle jeszcze czy taki przedmiot byłby ciekawy, a i może skuszę się na nauczyciela ^^

    OdpowiedzUsuń