15 kwietnia 2014

Dzień piracki

Hej to ja Weroniczkab postanowiłam napisać posta jak było na dniu pirackim:


Uroczystość dnia pirackiego

Jak wiecie 11 Kwietnia o godzinie 14:30 odbył się piracki dzień który ja i Matanka organizowałyśmy. Wszystko rozpoczęło się jak weszłam do gry to była godzina 14:20. Udzieliłam rady dla Malwik i Paniciastko, bo zapytały jak mają się ubrać i odpowiedziałam. Potem poszłam do edytora map, edytować zrobione przeze mnie mapki. Gdy już skończyłam weszłam do chatki plemiennej i wszystkie myszki tam zapraszałam, aż było siedem myszek, a później liczba powiększyła się do dziesięciu. Rozpoczęło się omówienie i plan dnia jak było napisane. Później po zakończeniu tego pierwszego punktu w zaproszeniu, myszki poszukiwały skarbu. Była dogrywka pomiędzy graczem Promegama i Stefką. Wygrała Stefka i została kapitanem. Był rejs statkiem który trwał chwilę dla uczczenia nowego kapitana. Po jakimś czasie zaczął się top mysz pirackich. Wybór nie był łatwy. Królową została Malwik, a królem Kailef. Na zdjęciu  możecie ich zobaczyć. Według mnie najbardziej myszkom podobał się pewpew i prophunt zabawa. Bawiliśmy się świetnie. Dzień zakończył się tańcem. Tylko przeszkadzało  mi to, że myszki ciągle zmieniały muzykę. Ten dzień dla mnie był wyjątkowy i się udał. Myślę, że wam się podobało.
 
Pozdrawia
Weroniczkab

Od Marzenie: Zdjęć statków nie ma, ale myślę, że Weroniczceb ciężko było prowadzić i robić zdjęcia :)

12 komentarzy:

  1. Chociaż cię tam nie było cieszę ,że opinia jest pozytywna.Zgadzam się Marzenie ciężko było robić screeny i prowadzić imprezę, Zwłaszcza ,że myszki raz chciały tak a raz tak.No ale była świetna zabawa dla mnie dzień typowo wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. '[...] weszłam do chatki plemiennej i wszystkie myszki tam zapraszałam [...]' - Gramatyczność tego zdania mnie rozwala.
    'Według mnie najbardziej myszkom podobał się pewpew i prophunt zabawa.' - Myszkom podobał się pewpew zabawa. Gratuluję.

    Marzenie, Weroniczka organizowała to razem z Matanką, więc sądze że obie byłyby w stanie zrobić zdjęcia. Mnie samego nie było na dniu, jednak myślę, że zbyt wiele nie straciłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matanka była ok, ale się spóźniła. No i na początku ja musiałam wszystko ogarniać. Ciągle miała z/w ale dziękuję jej za pomoc.

      Usuń
    2. Bardzo cię przepraszam ;-; Weroniczkab Nie chciałam żeby to tak wyszło. Ale jednak . :( w szkole miałam lekcje do 14:20 A potem musiałam odrobić lekcję .

      Usuń
    3. Nic się nie stało na następny raz będzie lepiej :)

      Usuń
  3. Ale Tasted krytyczny.
    Ja to głównie przeleciałam wzrokiem ten tekst, czytanie po łebkach w internecie jest najlepsze :)
    Co do robienia zdjęć... nie wszyscy są tak zdolni jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za poparcie zwłaszcza gdy zgadzam się z tobą.Tasted ocenił to tak jak piszesz :).

      Usuń
  4. Czemu jak klikam na jeden z obrazków na mój komputer pobiera się plik do notatnika z dziwnymi znakami ;d?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem widocznie chyba Marzenie dodawała to przez przypadek jej się to zrobiło.Ja wysłałam jej zdjęcia normalnie przez imgur :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało osób. Nie było mnie więc nie ocenię. ~

    Saji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było mało myszek.Później liczba się powiększyła do 12-14.Nie pisałam o tym bo poco.

      Usuń