7 kwietnia 2014

"Piracki dzień"

Dzisiejszy post poświęciłam aby was zaprosić na wielką przygodę. Dlatego zrobiłam zaproszenie na tą uroczystość. Skorzystałam z tła Google i dressroom. Organizatorki to ja i Matanka. Poświęciłyśmy sporo czasu na mapki (są one zrobione przez nas ). Tylko jedna mapka jest wykonana przez kogoś innego. Ale to sami zobaczycie mapki jeśli się zjawicie.
Na tę mapkę „Poszukiwanie Skarbu” zrobiłam rysunek aby ułatwić wam zadanie.  Na mapce którą włączę kiedy będzie ten dzień. Pierwszy skarb będzie łatwo wam odnaleźć. Skarbami są serki. Napisałam dla was wskazówki. Głównie chodzi żeby jak najszybciej je znaleźć i dotrzeć do norki. Zwycięzca zostanie kapitanem. Więcej informacji dowiecie się przed tą zabawą. 
Na top mysz oprócz wybierania pirata. Bo pirat to król tego dnia , a królowa to dama  na statku. Z tego powodu napisałam w zaproszeniu abyście włożyli takie stroje.
To by było na tyle:
Weroniczkab
  PS: "Piracki dzień" odbędzie się w chatce plemiennej naszego plemienia.

11 komentarzy:

  1. Z chęcią bym wpadła ale jestem w innym plemieniu :)

    Aniexa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Meh. To będzie niewypał. Post ma kilka zdań totalnie wyrwanych z kontekstu. Mapa skarbu i kartka są wykonane na 'odwal się'. Pomysł potężnie przereklamowany i dziecinny. Osobiście myślę, że Weroniczka nie jest odpowiednią osobą do organizacji wydarzeń plemiennych; dobrze, że Matanka będzie wspłorganizatorką, bo inaczej byłbym pewien, że cały minievent spełzby na niczym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię.Na następny raz jak będę robiła jakąś uroczystośc to bd wiedzieć jak to się robi.Cieszę się ,że jedna osoba mi sczerze napisała.Na przysłośc nie zdradzę tyc rzeczy.Dziękuję Tasted.Weronczkab.

      Usuń
    2. Każdy może taki dzień organizować. Szamani nie mają czasu bądź chęci, a jak jakiś marzyciel chce się wykazać ja nikomu nie zabraniam. Sam nic nie urządzasz, więc nie wiem w czym problem.

      Usuń
    3. Uhm, tylko proszę nie hejtować w znany już dla mnie sposób.
      Marzenie, to, że ktoś nie urządza tego typu wydarzeń, nie znaczy, że nie może wyrazić swojego zdania. Wero dziękuję za bycie spokojnym w sprawie opinii Tosta, pierwszy raz widzę, żeby ktoś nie pierdział z wściekłością uwu ~ !

      Sai z Anuna

      Usuń
    4. Jak dla mnie mógł to łagodniej napisać. Weroniczkab się postarała.

      Usuń
  3. Hmm... pojawię się z ciekawości, co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że przyjdiesz.Mam nadzieję ,że się to uda.

      Usuń
  4. A przepraszam, kiedy? Bo nie mogę znaleźć ;_;

    OdpowiedzUsuń