1 kwietnia 2014

Prima Aprilis i urodziny Adamgalla

Najpierw wyniki. Prace wysłały mi 2 osoby.

Lamokotopies (Typ Trawiasty)

Weroniczkab

Dziękuję dziewczynom za wzięcie udziału w konkursie :)

Sprawozdanie z imprezy od Aniexy. Co tam, że na zdjęciach nie ma Adama XD
Gdy weszłam do chatki zauważyłam dużo myszek więc zaczęła się imprezka.
Po 10 minutach poszliśmy na utility. I tam się dopiero zaczęła zabawa. Na początek zwiedzaliśmy mapki, a szczególnie spodobała mi się mapka Znajomej. Hmm... potem zaczęła się bitwa na śnieżki, wspólne przytulne, siedzenie na kanapie i przy kominku. Już po opuszczeniu właściciela utility został mianowany inny gracz jako admin i dopiero zaczęła się zabawa. Zamknęła nas w pokojach i zamieniała w vapiry XD Aż wreszcie mój komp nie pozwolił mi grać i mnie wyrzucił -,- Ale wróciłam do gry i graliśmy w piłkę, a wyniki były 6:2. Nareszcie nadszedł czas na mój pierwszy TOP MODEL :D Tematem była Randka, a jurorem Mirinda ale niestety juror się gdzieś zmył, a myszki również i odeszły więc tak się zakończyła imprezka.

10 komentarzy:

  1. Marzenie to była impreza ogólna, a nie dla Adama XD
    Kartka była tylko i tylko dla Adama.
    :D
    Według Znajomej śliczna *…*
    Czekam na opinie. :)

    Co do konkursu ciekawe, ciekawe XD

    Aniexa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak XD, Adam podobno uwielbia kasztany i dlatego dałam mu kasztana :D

      Aniexa!

      Usuń
    2. Napisałam, że to słodkie i tyle- ten gest i z rysunkiem, ale teraz widzę, że nawet z tym muszę się ograniczyć :/

      Usuń
  2. Hejka. Nie wiem, czy to odpowiednie miejsce, ale mogłabym zamówić na sobotę imprezę urodzinową? :)
    Myślałam o godzinach około 15-16, ale bardziej 15.
    ~Niebianska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://plemie-marzyciele.blogspot.com/p/nadworni-malarze-niech-przesyaja.html
      W tym linku na ogół zaglądają, aby robić imprezy. Nie obiecuje, że ktoś zrobi, możesz kogoś poprosić z marzycieli na czacie plemiennym..o ile wróciłaś do plemienia

      Usuń
    2. Ja z Marzycieli nigdy nie odchodziłam xDDD
      A tak w ogóle, dowiedziałam się, że Aniuschan nie mogłaby zrobić imprezy. Mogłabym z Tobą uzgodnić ten temat? Tak mi poradziła Elit.
      -Niebo

      Usuń
    3. Ze mną to ciężko będzie, bo nie chce obiecywać, że będę ^^"
      Jak jest ładna pogoda to wychodzę i mnie nie ma ;)
      W sumie jak jest brzydka to też się znajdzie dobre zajęcie >.<
      Może w poniedziałek lub wtorek koło 19 bliżej 20? Ostrzegam też że mój komputer czasem może się nie włączyć, więc to taka luźna propozycja.

      Usuń
  3. :O fajnie się rozkręciła impreza jak wyszłam z gry :). To ja byłam tym właścicielem tego utility niestety musiałam wyjść bo ja wtedy byłam w bibliotece ale byłi fajnie :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardziej w zamówieniach lub na forum o ile tam jest o tym wątku.

    Aniexa z telefonu!

    OdpowiedzUsuń