4 kwietnia 2014

Informacje z kwietnia i wyniki rankigu punktów

Punkt z gwiazdką to już komentarz na niektórych...
1. Pojawiła się odznaka za futro tukana. W przyszłości administracja tfm planuje dać za każde futro odznakę... hura..
2.Wprowadzę konkurs na rangę. Zainteresowani? Jak "tak" to piszcie w komentarzu to pewnie w majowych się pojawi się to. Jeśli nie chcecie to po prostu nie komentujcie tego  punktu.
3.* Wychodzisz z plemienia robisz  punktacje (lub daj inną nazwę) i uważasz, że to nie zgapienie? Serio? NAPRAWDĘ?
4.Przypominam o wątku z osobnym prawem lua >>LINK<<
5. Jak chcecie zareklamować swój wątek z forum to piszcie do mnie szamanplemiennyznajoma@gmail.com to sprawdzę go a potem może dam gdzieś w poście ;)
6. Ranking

I Weroniczkab z 52pkt zdobytymi w marcu
II Skajka z 50pkt zdobytymi w marcu
III Akwize z 38pkt zdobytymi w marcu

Porządek z rankingiem postaram się zrobić w ten weekend.
Osoba z pierwszym miejscem dostaje 22pkt, z drugim 11 a z trzecim 5 
Osoby które zdobywają rangę wyżej:
Powyżej 51 punktów-obrońca marzycieli
Akwize, Blaiiir, Spryciareczk 
Powyżej 123pkt- Bujający w obłokach
Weroniczkab (dzięki punktom z rankingu ;)
Powyżej 307pkt- Lotnik przestworzy 
SKAJKA 

Gratuluje nowych rang, a zwłaszcza osobom które zdobyły Bujający w obłokach i Lotnik przestworzy :)

7 komentarzy:

  1. Jestem zainteresowana konkursem na rangę :)

    Skajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecie, punktacja to bardzo wygodny system i ja się nie dziwię innym. Sama miałam plemię i ogólnie to trudno jest poradzić sobie z nudziarzami ,,a za co wyższa rangaaa? a ja już tyle zrobiłem!". To jest życie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarze do punktów.
    1. Będę miała okazję zobaczyć w nd lub pon, bo obecnie mnie niema. Nie pochwalam czegoś takiego ;o Jeżeli serio mają być odznaki, za które większość wydaje truskawki to ja dziękuję. Oni chcą mało zarabiają czy jak?! Nie piszę się na to...
    2. Nie mam nic do powiedzenia, ale w sumie może być to okazja dla innych :)
    3*. To chamskie. Nic na tym świecie nie jest już oryginalne. Wszyscy wyręczają się innymi i odgapiają...
    4. >> Nadużycie lua << :d
    5. Niestety nie znam się bardzo na forum, więc pomijam.
    6. A, no i gratuluję! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że będzie odznaka za każde fur c:
    Jestem bardzo zainteresowana konkursem na rangę :3 Już nie mogę sie go doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajomo, tu Spryciareczk bo napisałaś, że otrzymuje rangę ,,Obrońca Marzycieli" i z tego co widziałam wymieni też byli Akwaize,Blaiiir i oni dostali rangę a ja nie :C czy dostanę rangę ?
    ~Spryciareczk

    OdpowiedzUsuń