17 kwietnia 2014

Trawiasta mapka

Pomysł Adamgalla, ale w sumie nawet dopasowuje się do naszych sojuszników. Szkoda tylko, że tak mało osób wzięło udział w konkursie. Przedstawię wam mapki, ale punkty przyzna Znajoma.

Inguisza. Użyła programu do rysowania. Nawet nieźle jej to wyszło. Wesołe kolory, trawa na tyle wysoka by przerosnąć myszkę. Ale wydaje mi się taka pusta trochę. Bardziej jak obrazek niż mapa.

Lamokotopies (Typ Trawiasty). Trawa zrobiona z gruntów i mysich obiektów. Trochę dziwnie to wyszło, jak dla mnie ta trawa wygląda jak patyki, ale trzeba pamiętać o ograniczeniach gruntowych. Gdyby było dopasowane kolorystycznie jeszcze by to jakoś wyglądało, a tak to te patyki jakby inny świat przedstawiały. Chyba, że o to chodziło autorce.

 Lussix. Głównie mysie obiekty pokazują trawę, mapa wydaje się pustawa. Nie za wiele można porobić na mapce. Wyglądu nie ma złego, ale ja bym coś dodała, a tak to mapa wydaje się taka uboga.

Tasted. Mapa jest ciekawa, pełna zabawy itd. Tylko, że to trawa miała być na pierwszym miejscu, a tu tymczasem jest na drugim planie. Ja wiem, że pełno tej trawy i w ogóle, ale bardziej mi to pasuje na plac zabaw niż trawiastą mapkę :)

Weroniczkab. Widzę stół na łonie natury. Pomysł ciekawy. Choć mapa wydaje się taka skromna, ale niestety nie w pozytywny sposób. Wydaje się mapą robioną na szybko. Palma mi tam nie pasuje XD

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału :)

8 komentarzy:

  1. Ja bardzo przepraszam, ale plac zabaw to też mapa. Lamełokotełopieseł wygra, o ile mogą wygrywać nasi sojusznicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja napisałam, że nie mapka? Doczytaj dokładnie co zostało napisane.

      Usuń
  2. Hej mam pytanie. Bo ja wysłałam mapkę na ten konkurs do Marzenie. No i pytanie moje brzmi: Dlaczego mojej pracy nie ma? była nie na temat? :). Sorki ,że zamęczam pytaniami , ale chciałabym tylko tyle wiedzieć i nie będę zła ,że nie ma mojej mapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo z Nosowym szaleństwem c: Moja praca zwyczajnie nie doszła do Marzenie :) Sprawdź czy dostałaś potwierdzenie od Marenie ze otrzymała mapkę :3
      Lussix

      Usuń
    2. Dostałam potwierdzenie

      Usuń
    3. Nikt nie wygrywa, nawet nie daję wyróżnień. Dam standardowe punkty za konek.

      Usuń
  3. Hejka, mógłbym się spytać jak dostać się do Marzycieli ? jakie są wymagania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagania:
      Odezwij się do osoby, która może cie zaprosić:
      szamani lista ich -->
      Lub: Fiszka, Skajka, Weroniczkab, Sukisorra, Tasted, Wybuchacz, Blaiiir lub innego kogo spotkasz kto może zapraszać.
      Jak się odezwiesz to przyjmą, bo nie ma dużych wymagań ;)

      Usuń