26 kwietnia 2014

Jak szybko wbić level na tfm

Info:
Dodałam dwa konkursy niżej jeden jest na rangę.

Poradnik
Jak wbić szybko level na transformice.

Za co w ogóle są punkty na umiejętność?
-Za uratowanie myszy
-Wejście do nory

Ile?
-16 jak wejdziesz jako pierwszy
-14 jak wejdziesz jako drugi
-12 jak wejdziesz jako trzeci
-10 jak wejdziesz w ogóle do nory (a nie będziesz na podium)
-5 za ratowanie na normalnym trybie
-10 na uratowanie na hardmode
Powyżej pewnego level (koło 60) za hardmode jest 20pkt za uratowaną mysz

Jak wbijać szybciej level?
Najlepiej nauczyć się skutecznie ratować na hardmode-  czyli równie dobrze jak na trybie normalnym. Wtedy jeśli uratujesz 10 myszy dostaniesz 100 puntków zamiast tylko 50.
Niektórzy robią specjalne totemy (długie) co ratują wszystkich przed spadaniem- ale uważaj, bo to też może cie pozbawić uratowanych, więc trzeba testować.

-Najlepiej wbijać level siedząc na pokoju w czasie eventu, gdy przychodzi dużo myszy i ich ratować wtedy jednorazowo możesz otrzymać nawet 250 punktów-za uratowanie 25 myszy lub powyżej.
-Następny sposób to siedzenie na vanilli, wiadomo, że tam jest mniej mapek, a więc można mieć potem na nie sposoby. Łatwiej tam ratować, a myszki często nie giną.
-Najważniejsze to nauczyć się dobrze szamanować, bo za to jest najwięcej punktów i wchodzić do nory-możesz nawet na końcu.
-Niektórzy długo grają, dlatego też mają taki wysoki lv
-Nie daj się zabijać i szybko zdobywaj punkty na szamana ;)

Macie jakiś sposób na levele? Napiszcie w komentarzach :)

Odkrywcy czyli osoby, które polują w nadzwyczajnym konkursie- zadanie to: skopiuj tekst jednego z marzycieli np. "[Znajoma] cześć :)" -trzymajcie się regulaminu (czyli bez wulgaryzmów)

20 komentarzy:

  1. Chyba jestem ślepa ;-; ALE GDZIE TE KONKURSYY? D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://plemie-marzyciele.blogspot.com/search/label/aktualne%20konkursy

      Usuń
  2. Nie rozumiem konkursu. Mamy skopiować tekst jakiegoś z marzycieli,ale ma być on śmieszny czy jaki? A i wkleić go tu? do komentarzy czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do notatnika. Masz to tu http://plemie-marzyciele.blogspot.com/search/label/aktualne%20konkursy
      Wejdź w konkursy na kwiecień

      Usuń
  3. Przydatna notka :3 Dzięki :D
    Przy okazji chciałam jeszcze zapytać kiedy odbędzie się następne Top Mysz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij na prawą stronę bloga. Tam masz takie coś jak najbliższe konkursy.

      Usuń
  4. *0* macie dziś Top Myszy *-* jak będzie na utility to z chęcią wejde i zobaczę jak u was to się odbywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam we wrześniu[2013 rok] 49 level a teraz mam 70 level[2014]

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam konto 3 miesiące już i mam 48 lv, bo gram dużo z przyjaciółką we dwójkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja 50 i gram mies

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli ze jak bede miala np. 61 lvl to bede na hardzie dostawala za uratowana myszke 20 pkt ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gram pare miesięcy a mam 44 lvl .-. jak to możliwe?! gram w tfm całymi dniami ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieraj pokoje, gdzie jest mniej afk oraz osoby nie giną jak nie zdobędą st. Tak jak więcej wyratujesz to szybciej zdobędziesz level. Niektórzy chodzą na vanile, bo łatwiej ratować, ja nie jestem do tego przekonana, bo też są częściej wojny szamanów.

      Usuń
  10. Jeszcze powinnaś dodać Tryb Boski do tego poradnika.
    ~Bogiwis

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, fajne bardzo przydatne. Może wreszcie przestane siedzieć na paintball'u i zaczne zbierac te serki xD

    OdpowiedzUsuń