30 kwietnia 2014

Kartka z kalendarza

Prac jest dużo, dlatego oszczędzę opisywanie i po prostu pokażę prace. Prace niektóre były zniewalające, ale wiadomo zwycięzca może być tylko jeden (w tym konkursie). Oto prace:
Lamokotopies (Typ Trawiasty)
Weroniczkab
Twojedrzewko
Siawilczyca
Ollamuso
Matanka
Martysiaaa
Marazna (Typ Trawiasty)
Lussix
Lovessxdd
Lemoneye
Inguisza
Emaplx
Desherinka
Aniexa(Typ Trawiasty)


Zwycięża: Kemishiii

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)

Przy okazji wyniki konkursu na reklamę itemu. Niestety udział wzięła tylko jedna myszka. Weroniczkab. Za to otrzymuje punkty jakby wygrała ;)

Wyniki ankiety na kosmonaute:

Co do ankiety to dam komentarz od siebie. Widać, że dziewczyny niezbyt uczciwie zrobiły. W następnej ankiecie jeśli będzie taka różnica głosów osoby takie zostaną zdyskwalifikowane. Dziękuję za uwagę.

9 komentarzy:

  1. Rób wszystkie prace i nie wyślij ani jednej .. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ollamuso i Twojedrzewko bardzo mi się podobają wasze prace :)
    Moja nawet jak dla mnie za różowa ale sama jakoś tak wyszła XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      I nawet tak nie mów! XDD Twoja praca jest doskonała *-* Właśnie róż kojarzy mi się z majem także dla mnie pasuje idealnie :D A no i masz wielki talent *-* Gratuluję wygranej na którą twoja praca w pełni zasłużyła :33
       ~ Ollamuso ;3;

      Usuń
  3. Zgadzam się co do ankiety o kosmonaucie... To było widoczne, że gra nie jest fair....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego w nastepnej ankiecie będą dyskwalifikacje :)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze :3 mam nadzieje że w następnej ankiecie będę miała szansę :)

      Usuń
  4. O.O ej a kiedy okaża sie punkty za kwiecien?

    OdpowiedzUsuń