10 maja 2014

Dopasuj strój!

Tym razem zadaniem było dopasowanie stroju do słomkowego kapelusza. Niektórzy nadawali tytuły swoim stylizacjom, ale głównie w tematyce wiejskim, dlatego nie nadaję nazw kreacjom. Będą one ponumerowane ;).
Osoby, które brały udział w konkursie: Bimbusia, Emaplx, Horaniotin, Inguisza, Inousia, Kemishiii, Lamokotopies (Typ Trawiasty), Lemoneye, Lessixd, Litkusia, Lussix, Maranzna (Typ Trawiasty),  Miillekkk, Ollamuso, Omoroz, Pizzerynkaxd, Saniiaa, Soadka, Supnika, Tasted, Transomycha, Twojedrzewko, Weroniczkab,
1
2
3
6
4
5
7
8
9
10
11
13
12
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25

Przepraszam, że publikuję tak wcześnie, ale w sumie i tak jest dużo do wyboru. W najbliższym czasie mnie nie będzie, dlatego już otwieram ankietę. Jeśli kogoś praca nie dotarła to bardzo mi przykro. Zapraszam do głosowania :D
Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :D


Przypominam o specjalnym formularzu>>>Tutaj<<< 

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie 21 najlepsze bo najskromniejsze :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie nie podoba. Ciastko w kształcie myszy, nie strój.

      Usuń
  2. Żadne mi się nie podoba :(
    /Aniuschan

    OdpowiedzUsuń