15 maja 2014

Zakręcony Marzyciel

Chyba pogubiłam prace albo za mało prac zostało wykonanych. Proszę się zgłaszać jeśli jakąś pracę zgubiłam, bo w sumie nie jestem pewna. Zwycięzcy nie ogłaszam. Przyszły tylko 3 prace i są punkty za wzięcie udziału.
 Lamokotopies (Typ Trawiasty). Taka zakręcona myszka, od razu widać. Nawet fajnie wyszło jej to zakręcenie. Praca dość oryginalna i ciekawie wykonana.

Pizzerynkaxd (>). Nie mam pojęcia co tu jest zakręconego. Może mania na ciastka? Lub obżarstwo? Albo rzucanie się na ciastka jak zwierze?

Weroniczkab. Chodzi o zakręconą dziewczynę na imprezach. Przynajmniej tak to zrozumiałam. Zastanawiałam się czy przypadkiem nie robi jakiś piruetów czy coś. To oko fajnie wyszło :D

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :)



Przypominam!
Miesiąc marzycieli jest tuż, tuż... więc ty też możesz być organizatorem :)
Wystarczy, że zaplanujesz jeden dzień i zrealizujesz swój pomysł (formularz)
>>>LINK<<<

Wyniki ankiety
Walka tym razem wyrównana. Było bardzo dużo strojów, więc ciężko podejmowało się decyzję. Publiczność zdecydowała, że najbardziej podobał im się strój nr 15, który zaprojektowała Lussix. Gratuluję ;). Wygrała jednym głosem.

2 komentarze:

  1. Ogólnie fajne są prace.I dzięki za te oczy nom myszka rzeczywiście robi piruety xD ).

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mycha miała nr 7, prawie 1 msc :c // Soadka

    OdpowiedzUsuń