18 maja 2014

Marzycielski rysunek

Niestety nie przyszło zbyt wiele prac. Dużo myszek nie doczytało wymagań dotyczących konkursu. Najbardziej widocznym wymaganiem było: w całości ma być rysunkiem. Wiele prac odrzucałam pisząc właśnie to zdanie. Niektórzy je poprawili. Następnym razem proszę doczytać wymagania.
Oto uczestnicy i ich prace (zwycięzców nie wybierałam):
 Lamokotopies (Typ Trawiasty). Dla mnie to bardziej marzenie niż rozmarzona myszka. Choć może tyle myśli o serach, że zapomina aż je zbierać :)

Niespodziank. Mysz leżąca na trawie i marząca o wielu przyjemnościach. Naprawdę rozmarzona myszka. Szczególnie ten wyraz twarzy wszystko mówi XD

Omajgaszsz. Tej myszy tylko sery w głowie. Widać, że patrzy w niebo pewnie marząc, że ser spadnie z nieba XD


Weroniczkab (>). Nie wiem o czym dokładnie marzy ta myszka. Czy to jakieś monety, czy symbol czegoś. Może chodzi o miłość? Ale niektórzy mają takie pogmatwane marzenia. Drobne niby nic nie znaczące, a sprawiające wiele radości :D

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie ;)


Przypominam!
Miesiąc marzycieli jest tuż, tuż... więc ty też możesz być organizatorem :)
Wystarczy, że zaplanujesz jeden dzień i zrealizujesz swój pomysł (formularz)
>>>LINK<<<

6 komentarzy:

  1. Chciałem coś podesłać, ale jak to ja, nie miałem do tego głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sprawiedliwe bo ja wysłałam prace w całości a jej tu nie ma .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyślij do Marzenie z upomnieniem.

      Usuń
    2. Podpisz się ;)

      Jeśli wysłałeś/aś na maila to naciśnij na mailu przekaż dalej i wyślij ponownie do Marzenie lub mnie(szamanplemiennyznajoma@gmai.com)- pamiętaj o tej opcji przekaż dalej .-.

      Usuń
  3. NIE MA TU MOJEJ PRACY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I PO COO TYLE CHAROWAŁAM?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spam...


      Jeśli wysłałeś/aś na maila to naciśnij na mailu przekaż dalej i wyślij ponownie do Marzenie lub mnie(szamanplemiennyznajoma@gmai.com)- pamiętaj o tej opcji przekaż dalej .-.

      Zobaczymy co nie gra...

      Usuń