20 maja 2014

Duchowy przewodnik część II

Część II Duchowy przewodnik w tfm

Obrazek Auto Opis max Wady
Zalety
Dodatkowa
Szybkość
NieTworzy znak, który przyspiesza mysz (3 znaki)1/1-Trzeba umiejętnie użyć lub tylko szybciej
Teleportacja
NieTeleportuje do ciebie wybraną mysz5/5
5razy
+Jak utknie to można ją teleportować gdzie chcesz
-Musi być w zasięgu
Anty grawitacja
NiePiłki opadają wolniej5/5
5lv
-Może bugować
Sprężyna
NieTworzy znak dzięki któremu można wyżej skoczyć1/1+Zamiast balonów można tego użyć
Wieczna dusza
TakPo śmierci możesz czarować5/5
20s
+Dzięki temu możesz pomóc ostatnim myszom
Jabłko
NieDaje zasięg w wybrane miejsce5/5
5 ich
+Wybierasz zasięg czarowania
Chmura
NiePrzywołuje chmurę.1/1+przydatne na hardmode jako dodatkowy czer.gwóźdź

Jak użyć z tym "nie"?
Dodatkowa szybkość- wybierasz w atrybutach szamana piorun i czarujesz
Teleportacja-wybierasz w atrybutach szamana niebieskie kręgi i czarujesz w pobliży myszy
Anty grawitacja- wybierasz w atrybutach szamana piłki
Sprężyna-wybierasz w atrybutach szamana sprężyna i czarujesz
Jabłko-wybierasz w atrybutach szamana (może być przezroczyste) i czarujesz. Możesz odejść od tego, ale nie zrzucać w przepaść
Chmura-wybierasz w atrybutach szamana chmurę. Porusza się pionowo, więc nie zmieniaj pozycji. Może być przezroczysta.  Nie może na mapie być dwóch chmur- z wyjątkami.

Jakie są przydatne umiejętności?
Sprężyna- pozwala wejść na górę osobom, które mają lagi lub nie potrafią wj bez balonów.
Jabłko- daję zasięg w różnych miejscach, więc warto mieć chociaż jedno max 3 ;)
Chmura- przydatne na hardmode... co do reszty to już nie aż tak.
Teleportacja i wieczna dusza to zależy jak będziesz wykorzystywać to

1 komentarz: