12 maja 2014

Słoneczne mapy

Mapy były ocenianie głównie przez Znajomą. Ona także odrzuciła mapy, które według niej były byle jak robione.

Z tego wszystkiego zostały 4 mapy.
Kemishiii. Gdzie jest słonecznie? Na pustyni... Biedny wędrowiec szuka wody :x Sporo roboty było: Viprin's Editor, dobranie ciuchów, przejście na ANG serwer, wybranie odpowiedniego title... (po polsku nie pasował). Explorer - Odkrywca, a w PL jest Włóczykij.


Lemoneye. Słoneczna chatka i słoneczne podwórko. Czego chcieć więcej?

Lussix. Słoneczna chatka, takie słońce bardziej zbliżające się do snu. Trochę dziwnie te fotele porostawiane, ale wydaje mi się, że tak miało być XD

Tasted. Ciężko mi skomentować te mapę, więc się powstrzymam

Mapy wyróżnione to: Lemoneye i Lussix.

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :D

Przypominam o zgłaszaniu pomysłów na dzień specjalny i wypełnienie formularza >>>Tutaj<<<  

6 komentarzy:

  1. Dokładnie tak miało być XD
    Lussix

    OdpowiedzUsuń
  2. ZNAJOMA, NAWET NIE WIESZ ILE PRACOWAŁAM NAD TĄ MAPĄ. JESTEŚ OKROPNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma nie jest okropna. Najlepiej porozmawiaj z nią na jej poczcie (bez wyzywania, bo się dowiem i polecą ujemne punkty) szamanplemiennyznajoma@gmail.com
      Pokaż jej swoją mapę i dowiedz się dlaczego została odrzucona czy też nieprzyjęta.

      Usuń
    2. Po tobie się nie spodziewałam takiego komentarzu.
      Zapraszam cię do dyskusji nad mapą i czemu została odrzucona.
      Mój mail jest w komentarzu wyżej.

      Tak, tak... jestem okropna :P

      Usuń