8 maja 2014

Upragniony ranking kwiecień 2014 i nowy stylista

Trochę późno, ale w końcu są :)

1.Weroniczkab 51pkt uzbieranych w kwietniu
2. Fiszka 21pkt uzbieranych w kwietniu
3. Twojedrzewo 18pkt uzbieranych w kwietniu

Dziewczyny dodatkowo dostają punkty za zajęcie miejsce na podium ;)

UWAGA NOWY STYLISTA
Pewnie mało kto wiedział, że Adamgalla jest u nas plemiennym stylistą xD
Teraz mamy jeszcze jednego!
Wiadomość od niej:
Cześć! Jestem Desherinka, myszka Stylistka. 
Chciałabym robić dla was stroje, które się wam spodobają i będą pasować do waszego charakteru, 
i najlepsze.. To nic nie kosztuję! 
Chciałabym (teraz) zrobić coś takiego jak wiosenna kolekcja, myślę że może się wam to spodobać. 
Myszki które mają mało serków nie muszą już biegać w samym brązowym futerku, 
piszecie do mnie jakie chcecie stroje a ja je dobieram poprzez Dressroom. Myślę że to na tyle.

Myślę, że kolekcje od niej będą się pojawiać w gazetkach plemiennych jeśli będzie coś wysyłać ;)

Jedna z jej prac z kolekcji:
​5. Myszka która nie chcę się wyróżniać z tłumu, ale dostarcza ważnych informacji. Ten strój sprawdzi się również w normalnych mapkach. Myszka ma czapkę opaskę na oko (żeby nikt nie wiedział że to on/ona ) No i brązowe futerko oraz aparat.

Koszt:  Czapka 300 //  Opaska na oko 300   //  Aparat 400  /// Futro 1000   ///
Strój opracowany przez stylistkę.

Przypominam o zgłaszaniu pomysłów na dzień specjalny i wypełnienie formularza >>>Tutaj<<< 

3 komentarze:

  1. A gdzie są na grzyba wyniki konkursu.
    Wysłałem dwie prace. Jestem ciekaw czy miałem szanse.

    OdpowiedzUsuń