29 maja 2014

Konkurs z zamówień ;)

Cytuję : Zamawiam rysunek, obojętnie czy robiony na komputerze czy na kartce.
Wymagania:
-na rysunku mają być namalowane dwie bawiące się myszki.
Linki do myszek:
http://imgur.com/uUGP87Q
http://imgur.com/zKZIbGC


Znajoma zamówiła w komentarzu rysunek z myszką i pająkiem.
Mysz miała mieć tylko szalik
Ogółem chodziło jej o strach a ja zrobiłam zaczarowanego pająka, który czaruuję myszki.



Zamówień było więcej. Desherinka i Egzysx dziękuję za wzięcie udziału w tym konkursie. Gratuluje!

Konkursu raczej nie powtórzę, bo mało chętnych.

Link do nieaktualnego konkursu

6 komentarzy:

  1. Fajne sry ,że nie podesłałam mapy lub rysunku jakiegoś bo nie miałam czasu.Byłam zawalona nauką :/. Na następny konkurs podeślę.
    Wreoniczkab

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty bierzesz udział prawie regularnie ;)

      Brawo za aktywność :)

      Liczę na twój udział w kolejnych konkursach ^^

      Usuń
  2. Nie ma za co Znajoma, myślę że to mój najładniejszy rysunek robiony na komputerze. Też się cieszę że wzięłam udział, jeśli taki jeszcze będzie to oczekuj mojego zgłoszenia ;) / Teraz częściej uczęszczam w plemieniu :3 -- Desherinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może takich konkursów już nie będzie, ale zawsze coś można znaleźć dla siebie ;)

      Usuń
    2. A, i pytanie. Za ten konkurs lecą do nas punkty? ;)

      Usuń
    3. Tak, o dzięki! Już poprawiam :)

      Usuń