9 maja 2014

Wybuch kolorów

Jak zauważyłam, konkurs wam się spodobał, co bardzo mnie cieszy. Pamiętajcie, że sami także możecie zaproponować konkursy, ale uprzedzam, że w czerwcu będą konkursy związane z dniami specjalnymi ;)

Prace są naprawdę niesamowite. Jest wiele ciekawych pomysłów :). Nie będę opisywać prac, bo ciężko tak jednomyślnie zinterpretować. Interpretację zostawiam wam :)
Horaniotin

Lamokotopies (Typ Trawiasty)

Lemoneye

Litkusia

Marazna (Typ Trawiasty)

Ollamuso

Pizzerynkaxd

Siawilczyca (inne plemie)

Tasted

Tasted

Twojedrzewko

Weroniczkab

Zwycięzca: Kemishii. Jest to filmik :)
https://www.youtube.com/watch?v=mDLL7Ap7HbE&feature=youtu.be

Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie :D

Przypominam o zgłaszaniu pomysłów na dzień specjalny i wypełnienie formularza >>>Tutaj<<< 

11 komentarzy:

  1. Świetne prace.Pomysły są wspaniałe.Nie można ich opisać.Fajne jest filmik Kemishi.

    OdpowiedzUsuń
  2. A każdy otrzymuje punkt ? /Horaniotin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnicy 4punkty, a zwycięzca 6pkt

      Usuń
    2. A da się mi wcisnąć jakiś bonus za dwie prace? xd

      Usuń
    3. Dam ci mini-bonus bo się ładnie zapytałeś xD

      Usuń
  3. Wszystko fajne. Zwlaszcza filmik!

    ~Klipus~

    OdpowiedzUsuń
  4. Nw czemu ale mnie się ten filmik nie podobał.. Było dużo niedociągnięć i zbyt wolno (jak dla mnie) przewijały się obrazki.. Tylko się nie obrażaj Kemishi !
    Prace ładne :) Też miałam ochotę się zgłosić , ale nie miałam czasu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są niedociągnięcia, to fakt, ale jak dla mnie praca najlepiej wykonana :).

      Usuń
    2. Obrazki lecą wolno żeby...
      a) pasowały do muzyki (starałam się, żeby pasowały do zwrotek i refrenu)
      b) żeby młodsze osoby też zdążyły przeczytać :)
      No i to mój pierwszy filmik w Windows Movie Maker xD Jeżeli można wskazać konkretne błędy, to chętnie przyjmę krytykę :)

      Usuń