30 lipca 2016

Impreza

Zaproszenie:
Zapraszamy wszystkich na Dzień Przyjaźni, który odbędzie się 30 lipca (w sobotę) o godz. 15:30. Będzie dużo zabaw, gier oraz mapek do przechodzienia. W tym dniu wszyscy jesteśmy przyjaciółmi!
Brigaj <3
........................................................................
 Ami zostaje nowym rozrywkowym marzycielem!

Kiedy zebrałam wystarczająco dużo myszek włączyłam taką mapę i jeździliśmy na desce opowiadając sobie żarty... Potem bawiliśmy się na kilku innych mapach przez około 30 minut :D zebrałam kilku marzycieli i kilka myszek z przypadkowego roomu łącznie było około 12 myszek. Potem zrobiłam konkurs który brzmiał tak: "Za co kochasz wakacje?" wygrały dwie myszki potem znowu były żarty przez chwile poważna rozmowa o pokemon GO a na końcu poznaliśmy na jednej z mapek organizm kota ;-; nawet wchodziliśmy do jego środka....

Impreza przebiegła bardzo miło :D
                         
                                                                                          ~Ami

9 komentarzy:

  1. Spróbuję dzisiaj przyjść. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostanę ten tytuł za robienie imprez na #utility, gdzie będzie 2 Marzycieli i reszta przypadkowych mysz?
    A imprezy powinno się ogłaszać przynajmniej dzień przed a nie tego samego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie Kapi, bez nerwów :)
      Miejmy nadzieję, że następnym razem impreza zostanie ogłoszona wcześniej ;)

      Usuń
    2. Spokojny to ja jestem xD

      Usuń
    3. Kapi o tym ze mam robić skriny przypomniałam sobie dopiero pod koniec kiedy większość marzycieli poszła. A gdzie twoim zdaniem powinnam zrobić imprezę? nie mogę zmieniać kodu chatki plemiennej. Po za tym ja zaproszenie na dzień przyjaźni dostałam kilka dni wcześniej w wiadomości prywatnej ;-; może nie byłeś zaproszony? xDDDDDD (Nie no żart)

      Usuń
    4. Jedna nieścisłość - jakieś specjalne dni, eventy, typu Dzień Przyjaźni, faktycznie powinno się ogłaszać wcześniej, ale imprezy można robić spontanicznie, kiedy się chce (chociaż wtedy mało myszek przyjdzie). Jak napisałeś, że powinno się ogłaszać imprezy, to pewnie chodziło ci właśnie o takie rzeczy jak ten Dzień Przyjaźni, więc tak, masz rację, a ja tylko czepiam się słówek :3

      Usuń
    5. Tak, o to mi chodzi :D
      Sam nie raz robiłem spontaniczne imprezy na życzenie Marzycieli. Dzięki za korektę Pancerniki :)
      Amikami182 w zorganizowaniu eventu plemiennego zawsze może Ci pomóc ktoś z Szamanów lub moja skromna osoba. Mamy uprawnienia do zmieniania mapy w chatce plemiennej oraz możliwość włączania modułów. To powinno wystarczyć.
      A jeżeli chodzi o zaproszenie na Dzień Przyjaźni to masz rację - nie dostałem żadnego zaproszenia.

      Usuń
    6. Widzisz? Wszystko wyjaśnione i po co było się tak bulwersować? xDDDD

      ~Ami

      Usuń
  3. Szkoda, że nic o niej nie wiedziałam, bo z pewnością bym wpadła ;)
    Ale na dniu Przyjaciół byłam!

    OdpowiedzUsuń