22 lipca 2016

Informacje

1. Przypominam, że można wysyłać swoje opisy na dzień z marzycielem.
Informacje tutaj: http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2015/09/nowosc-dzien-z-marzycielem-i-wspomnienia.html
A przykłady tutaj: link

2. Jeśli chcecie z czegoś kod koloru, możecie zgłosić w komentarzu
Przykłady: Paleta kolorów link
Mogą być: futra, tła, itemy i inne związane z atelier801

3. Nadal można odpowiadać na pytanie z poniedziałku
http://plemie-marzyciele.blogspot.com/2016/07/poniedziaek-z-kapim_18.html

4. Mam zadanie dla nadwornych malarzy. Chętnych, proszę o kontakt.

5. Niedługo uzupełnię listę. Za opóźnienia przepraszam.

6 komentarzy:

  1. W sumie doślę o moich wspomnieniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. O co chodzi w 1 punkcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ,że w czwartek zawsze są publikowane posty o jakiejs osobie np. jej wspomnienia w tfm,coś o niej co lubi robi c,jakie ma hobby itp,opowiadasz o sobie i swoich wspomnieniach w tfm.Wysyłasz to gotowe jak napiszesz do Znajomej i w czwartek to publikuje.

      Usuń
    2. Mało co zrozumiałem, jednak lepiej opisane jest w linku, który podała Znajoma :P

      Usuń
  3. Ten opis z 1 punktu wysyłać na pocztę Znajomej? I z tego co zrozumiałam z tych linków to ma być związane z tfm, jak znalazłam się tu, jak zaczęłam grać itd. ?

    OdpowiedzUsuń